Blanes

  • Lara

    Hey allemaal,

    ik ben vorig jaar al in blanes geweest maar ik ga dit jaar weer terug.

    naar hotel beverly park.

    echt heel leuk hotel.

    maar ik wil op stap gaan een paar keer met een vriendin maar ik ben 14 en zie ouder uit maar kom ik de disco binnen??

    en hoeveel kost het ongeveer??

    groetjes Lara

  • Antonello

    Hoi Lara!

    Je kan denk wel uitgaan in Blanes…..Cafeetjes kan natuurlijk altijd bijna wel..

    Bijd e disco's zou ik er dan gewoon vroeg heengaan……Las Vegas is de leukste maar misschien wel moeilijk om binnen te komen…

    Het kost meestal iet veel …..5 tot 10 gulden entree ofzo..Meestal krijg je dna ook nog een gratis drankje..

    Gewoon proberen dus:)!!

  • Lara

    nou ik ga het zeker proberen.

    maar heb je ook van die schuimparty's?

    want daar willen we ook heen gaan.

    en zijn er nog andere discotheken of kunnen we beter naar deze gaan omdat ie leuk is??

    maar ik ga het proberen!!!!!!!!

  • Antonello

    Hoi!

    Schuimparty's heb je ook ja dacht ik. Volgens mij zijn die vaak in Disco Arena (Xenon). Ik zelf vind dit echt een hele slechte disco, maar wel jong publiek dus misschien voor jou wel leuk. Ze draaien alleen hele harde muziek (lijkt een beetje op de vroegere gabber-muziek).

    Maar Las Vegas is gewoon de leukste:)…Verder heb je ook nog de disco Blanes Beach, die is ook wel grappig……Gewoon proberen!!…

    Wanneer ga je naar Blanes eigenlijk??

    Antonello

  • Lara

    hey

    ik ga 8 juli t/m 25 juli naar Blanes.

    ja die las vegas zeggen heel veel dat ie wel goed is.

    wanneer ga jij?

    Groetjes Lara

  • Antonello

    Hoihoi!

    Ik zit vanaf 23 juli in Blanes…..Dan ga jij alweer bijna naar huis!

    Maar als je nou heel de vakantie niet binnengelaten wordt in de disco's (dat geloof ik niet hoor maar je weet maar nooit) , dan loods k je wel ff de disco in de 24e:)….

    DOEI!

    Antonello

  • hans

    he meisje ik zit er van af 9 jullie daar op camping vora mar en als je er niet in komt kom ik je je wel op halen bij beverly hils hotel en dan gaan we samen wel efe gezelli stappen vind je dat goed want ik kom daar al van af me dertiende uit en ken de meeste proppers en baarkeppers en uitsmijters daar wel xx mij

  • lara

    hey Hans,

    ja is goed ;).

    maar hoe oud ben je dan?

    welke camping zit je??

    xxxxies Lara

  • hans

    ja ik ben 17 en zit op camping vora mar

    maar hoe zie jij er uit dan

  • hans

    ik heb zwart krullend haar groene ogen 180 lang voor de rest nog wat weten