werken in spanje?

  • J. vorstermans

    Hallo,

    kan iemand me tips geven over hoe je aan werk komt in spanje.

    IK wil graag in de zomermaanden werken in een bar of discotheek.

    Dus mocht je iets weten, laat het me dan snel weten

    alvast bedankt

    groetjes

  • Reisleider

    via de site http://www.malgrat.nl

  • Roel

    Gooi je auto of je reistas vol met kleren, en vertrek eind mei gewoon naar spanje. Er is dan gegarandeert overal werk te vinden. Zorg wel dat je een paar eurootjes meeneemt om de eerste week ergens te kunnen slapen……

  • Debora

    Ik zoek ook werk in spanje!! www.werken-in-spanje.com

    misschien is dat iets?! anders op marktplaats .nl of kijke eens op salou.startpagina.nl

    succes, en als je iets hebt, laat t me weten!!!!!!!!!!!!!!

    adios Debora

  • erik

    hallo hallo,

    Voor de mensen die werk zoeken, de Venga beach club in Lloret de mar is net weer begonnen met de selectie voor het personeel voor 2002.

    Ik heb er 2 jaar geleden ook gewerkt, dit jaar wordt het weer knallen, de tent is helemaal verbouwd en groter geworden.

    Erik

    www.ready2party.nl/venga

    aub!!!! geen dromers die costa gezien hebben !!!

  • Maria-Louise Pieren

    ik ga van de zomer ook werken in spanje, maar ben ook nog op zoek. ik heb een paar opties omdat ik heel wat mensen ken in blanes, misschien kan ik jullie helpen, dan mogen de jobjes hebben die ik niet wil, hahaha! nee, grapje, maar we moeten eigenlijk mekaar een beetje helpen, laat het me weten als je wat hebt gevonden.. en misschien kunnen we samen goedkoop die kant op reizen, ik ga samen met een vriendin van me, vorig jaar zijn we ook geweest en hebben de lol van ons leven gehad…

    stuur me maar even een mailtje, groetjes

    Mel

  • Maria-Louise Pieren

    eric,

    ik heb jullie een sollicitatie briefje gemailt, maar er is iets mis met mijn scanner waardoor ik geen foto kan mailen, maak je geen zorgen, ik zie er goed uit, dus kijk even naar mijn mailtje en laat wat van je horen!!

    groetjes

    Mel

  • jacco

    Als je komende zomer wilt werken in spanje dan kun je van 01.01.03 reageren op dit email adres.

    wij zoeken een DJ en nog pers. voor achter de bar.

    groetjes jacco

  • Jutka Vorstermans

    ik had een mailtje gekregen dat ik vanaf 1 januari kon reageren.

    ik heb begrepen dat er ook barpersoneel gezocht wordt.

    Nou heb ik een paar vragen, waar zit deze bar en wat voor een soort bar is het?

    Ik heb afgelopen zomer in lloret de mar gewerkt in een nederlandse bar dancing.Dit is me erg goed bevallen maar ik ben natuurlijk ook in voor iets anders.

    Ik hoor het graag.

    Jutka Vorstermans