Welke leuke jongens gaan naar BLANES?

  • Ellen en Rimke

    Hoihoi,

    Wij zijn twee vriendinnen van 17 jaar en gaan dit jaar met zn tweetjes naar blanes!!!

    Op camping la masia wel te verstaan!!!

    We zoeken nog leuke jongens om de weken in blanes mee door te brengen …:) nee geintjuh maar eh wij zouden het leuk als we alvast wat mensen leerden kennen…!!

    DUZ welke leuke jongens willen reageren?????

    Kuzzjes ons,

  • Robbert

    Ik ga met mijn kameraad op vakantie maar pas laat, 26-07 pas wij zitten in app snoeyink!!!!!!!!!!!!!!!!! laat ff weten waneer jullie gaan!!!! robbertpirt@hotmail.com

  • Henk-Wim

    Hoihoi,

    wij gaan met zn 3-en naar Blanes, laatste week van juli. Zitten in El Sorrall, appartementen aan de blvrd, tussen Pi Mar en Dolphin Mar Ski.

    Ook ik vind het leuk om vooraf ff al wat mensen te leren kennen dus laten we mailen! Mailadres staat hierboven.

    Zijn jullie al eens eerder naar Blanes geweest? Ik wel, twordt mijn 2e x. En waar komen jullie vandaan en wanneer gaan jullie? La Masia is trouwens een top-camping met regelmatig poolparties. Nah, das echt verschrikkelijk lachen dan!

    Nou ja, ik hoor jullie reactie wel.

    greetz

    dg

    hnkwm

    ps: we zijn 19, 19 en 20 yrs.

  • Remco

    Goedemiddag,

    wij gaan de eerste 2,5 week van juli en jullie?

    Groetjes

    (beantwoord aub viua mail)

  • Nelson

    Hey,

    Ik ga ook naar Blanes dit jaar met twee vrienden en een vriendin de hoeveelste gaan jullie? Wij gaan de 15 de juli en zitten Los Arcos dat is appartement naast de camping.

    Groetjes

  • Bloodie

    Ik ga ook naar Blanes. Ik vertrek 16 augustus