STAGEPLAATS / WERK

  • ANDRESS

    Hallo allemaal !

    Ik zoek `n toffe stageplaats ( COsta Brava) liefst met NEderlandse eigenaar ( es)

    Heb HBO TOERISME, lange CV- qua werkervaringen: veel gedaan, geen 9 tot 5 mentaliteit, flexibel enz.

    Ben jij of ken je iem. die ( liefst 4 sterren camping / groot bungalowpark evt. hotel) iemand zoekt voor de zomer 2002 ?

    Reageer !

    Seriouze reacties worden serious beantwoord !!!

    Met vriendelijke groet,

    ANDRESS RIJKHOFF

    email:reisfanaat@yahoo.com

  • Arjanne

    Hoi Andress,

    Ik ga zelf ook stage lopen aan de costa brava, ik doe dit via Peter Langhout Reizen. Maar het zal denk ik nog wel moeilijk worden nu nog een stage te vinden voor komende zomer. Maar een tip is om gewoon naar alle tour operators te bellen die naar spanje gaan en vragen of ze nog stagaires nodig hebben. Nee heb je, ja kun je krijgen toch! Een kennis van me heeft dit ook gedaan, ook heel laat pas maar ergens kunnen ze je altijd wel gebruiken!!! In elk geval heeeel veel succes ermee!!!

    Groetjes Arjanne

  • Gwenn

    Ik heb net m'n MBO diploma gehaald en mij lijkt het ook leuk om aan de Costa Brava als reisleidster of bij een receptie van een hotel te werken deze zomer. Wie heeft daar ervaring mee en weet hoe ik dit moet aanpakken??

    Alvast bedankt!

    Gwenn (19)

  • INCA

    Heeeeeee gwen,

    Alles goed ?

    Bij Peter Langhout Reizen zoeken ze nog reisbegeleiders maar ik weet niet hoe lang je kan ? 3 maanden is te kort zoals bij mij,

    Ik ga nu recepetiewerk doen op `n 4 sterrencamping die door de ANWB is erkend,

    Bedoel je dat je klaar bent met studeren en je diploma hebt behaald ?

    SUCCES ER MEE * * * ** *

    Adres: Peter Langhout Reizen

    Castorstraat 1

    2402 BV Alphen aan den Rijn

    tel : 0172-468842

    Probeer het evt. bij:

    Snoeyink

    Prinsbernhardstraat 4,

    7573 Am Oldenzaal

    054-570570

    gr.

    ANDRESS RIJKHOFF

    reisfanaat@yahoo.com

    p.s) Als je wilt, laat `t me weten of je wat hebt: is altijd wel leuk om te horen,