trein malgrat de mar naar Barcelona

  • pam

    Hallo

    Ik ga over 2 weken naar malgrat en wil een dagje naar barcelona..

    kan iemand mij vertellen wat zo reis met de trein ongeveer kost..

  • limburgse

    Ik heb het regelmatig gedaan en het was niet duur maar ik durf het niet meer zo te zeggen.

    Is echt de moeite waard om dit te doen en de reis duurt ongeveer een uur. Stap uit op Pl. de Catalunya anders zit je te ver af van het centrum. Je stapt ondergronds uit en steekt het plein over en dan sta je aan de Ramblas.

    Waar je uitstapt en bovengronds komt, moet je de trein ook weer terug nemen, die andere ingangen die je ziet zijn van de metro.

  • Peter

    Kijk een op:

    http://www.renfe.es/cercanias/barcelona/index.html

  • Jo Nelissen

    Vanaf Malgrat kost dat 6.20 retour tot Placa Cataluña Kunt ook een BONO kopen dat is voor 10 ritten Kost uiteraard een stuk minder. Buen viaje Jo

  • Anneke van den Noort

    Goede middag, wij gaan 17 april naar Santa Susanna en vandaar is de bedoeling naar Barcelona

    is goede te doen denk ik met de trein. kan je Bono ook voor meerdere personen gebruiken of is dit speciaal voor een persoon?

    we gaan met vier personen.

    Groeten,

    Anneke

  • michelle

    hey!

    Ik keek even snel,

    http://www.renfe.es/mediadistancia/oc_bono10.html

    daaruit kan ik opmaken dat je het voor enkele ritten kan gebruiken, alleen voor renfe (de normale Spaanse trein daar dichtbij Barcelona)

    En het is niet gelinkt aan 1 persoon, dus normaal kan je dat met meerdere mensen gebruiken, een soort gopass (Belgisch) voor in Spanje.

    Have fun!

  • RB

    wie weet hoe je van Barcelona naar malgrat de mar moet reizen met de trein het is voor mijn de eersten keer dan ik zo ver weg ga wil heb je info dan graag kan (tu)je dat dan even laten weten alvastbedankt

  • Jens

    Je koopt in Barcelona een kaartje via een automaat of bali. Plm.10,00 euro enkel

    Per half uur vertrekt er een trein , ik meen kwart over en kwart voor het hele uur.

    Reis duur is 1.15.uur.

    Trein stopt plm 20x. ga aan de rechterkant in de trein zitten als van de zee houd.

    In de trein kun je op het scherm precies zien waar de trein is.

    Succes!!!

  • Elvira

    Hallo,

    Ik ga volgende week naar Malgrat en wil vandaaruit graag naar Barcelona,maar kan op www.renfe.es geen Malgrat vinden.

    Heel dom misschien maar wie kan mij vertellen welke route ik moet pakken…weet wel waar ik eruit moet hahaha PL de Catalunya!

    b.v.d. groetjes Elvira

  • SIMONE

    ja hoor vorig jaar betaalde ik ik 6.00 euro denk nu 6.50 dat is voor heen en terug de reis duurt 50 minuten ga dit jaar weer veel plezier simoen