caravanstalling spanje Sant pere de pescador

  • henry

    wat vindt u normale prijzen.

    Wij staan bij caravann inn voor nog geen 400 euro. Als je kijkt dat ik in NL al 350 moest betalen voor stalling en dat het me ruim 150 euro extra kost (alleen heen) aan brandstof en tol.

  • Debbie

    Beste Mensen,

    Wij beschikken weer over plaatsen, zowel buiten als binnen.

    Graag meer weten, schrijf me gerust:

    caravanspain@gmail.com

    Met vriendelijke groet,

    Debbie.

  • Jan

    Hoi,

    Zag deze forum op het internet en wilde jullie toch even mijn mening geven.

    Sinds een paar jaar staat onze caravan bij caravaninn.Wij hebben bij verschillende stallingen geinformeerd,maar uiteindelijk toch voor deze gekozen,ook al is deze iets duurder dan de andere.Wij hebben met name voor deze stalling gekozen door de uitgebreide lijst aan services die ze bieden,ze zijn het hele jaar geopend,maar ook omdat bijna al het personeel nederlands spreekt,en het blijft toch makkelijker communiceren in je eigen taal!.

    Jan

  • peter

    ik heb mijn vouwwagen gestald bij een nederlands echtpaar dat sinds kort een stalling heeft in een klein dorpje vlakbij figueras helaas ben ik mijn nota kwijt en heb ik dus ook geen adres of zo kan iemand mij helpen zodat ik mijn vouwwagen weer op camping laguna kan laten zetten. alvast bedankt

  • parkingcaravan@gmail.com

    Hallo Peter,

    Heb je de vouwwagen in Cabanes gestald bij Barend en Suzanne? Mijn emailadres is parkingcaravan@gmail.com Stuur me een berichtje en de vouwwagen kan weer naar Laguna worden gebracht.

    Groeten,

    Suzanne

  • Stefan

    Ja je hebt gelijk zo hebben wij dat met caravaningmontgri, is inderdaad iets duurder maar het is wat Jan zegt veel meer service en een goed bedrijf.

    Ik betaal ook liever iets meer dan op een boerenerf te staan.

    Bovendien doe ik ook alles in mijn eigen taal met alle afhandelingen en nooit een misverstand ( staan er nu al weer 7 jaar)

    Wij hebben deze stalling omdat we meer uitwegen hebben om ook in andere plaatsjes te kamperen, na jaren san pere pescador ( namen toen nog de caravan mee terug) wilden we eens wat anders, en nu doen we elk jaar een andere plaats.

    Dit jaar Playa de Aro!!

  • Kyndt Etienne -

    hola,

    Wij wonen in België, dichtbij Gent en zijn van plan om in juni naar camping l'amfora te komen.

    Graag hadden we onze caravan daar ergers in een stalling achter gelaten.

    Kan jij ons daar bij helpen aub ?

    Alvast bedankt.

    Etienne en Hilde Kyndt - De Wilde

  • kyndt Etienne

    hola,

    kunt U ons helpen aan een caravanstalling aub?

    In juni komen we op vakantie in camping amfora.

    Dank bij voorbaat

    Hilde en Etienne Kyndt - De Wilde

    Lamstraat 7

    9820 Merelbeke

  • christ

    Hallo,

    Wil willen dit jaar de caravan overdekt gaan stallen in Spanje.

    Kan iemand mij helpen aan een adres?

    Hoor graag van jullie!

    Christ