nederlanders aan costa brava

  • wendy

    Hallo allemaal, ik ben op zoek naar Nederlanders of Belgen die net als ik,zijn bijven “hangen” in Spanje en nu ook alleenstaand zijn ier.Misschien doet een kopje koffie een uitje soms wonderen.Ik ben gewoon op zoek naar leuke mensen die nederlands spreken en zo een vriendenkring opbouwen.Ikzelf ben van middelbare leeftijd, en woon in Blanes Ik weet zeker dt er genoeg mensen zijn die zich hier ook weleens alleen voelen. mail me en we gaan gezellig eens koffiedrinken,mannelijk of vrouwelijk.Geen relatie of andere bedoelingen,ik zoek gewone vriendschap met landgenoten. mail: krvanjul@hotmail.com

  • rresi

    nu

  • co

    wendy Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo allemaal, ik ben op zoek naar Nederlanders

    > of Belgen die net als ik,zijn bijven “hangen” in

    > Spanje en nu ook alleenstaand zijn ier.Misschien

    > doet een kopje koffie een uitje soms wonderen.Ik

    > ben gewoon op zoek naar leuke mensen die

    > nederlands spreken en zo een vriendenkring

    > opbouwen.Ikzelf ben van middelbare leeftijd, en

    > woon in Blanes Ik weet zeker dt er genoeg mensen

    > zijn die zich hier ook weleens alleen voelen. mail

    > me en we gaan gezellig eens

    > koffiedrinken,mannelijk of vrouwelijk.Geen relatie

    > of andere bedoelingen,ik zoek gewone vriendschap

    > met landgenoten. mail: krvanjul@hotmail.com

  • co

    Hoi wendy

    Ikweet niet of het gaat lukken maar ik hoor het wel van je doei co

  • Richard

    HOI WENDY

    WAT EEN LEUK BERICHT.

    IK ZIT OOK AL EEN TIJD IN DE BUURT VAN GIRONA EN HET LIJKT MIJ ZEER LEUK OM EENS WAT TE DRINKEN. IK DENK DAT JE GELIJK HEBT EN DAT INDERDAAD VEEL ALLEENSTAANDEN IN SPANJE WONEN EN DAN IS HET TOCH LEUK OM EEN KEER WAT SAMEN TE DOEN

    HOOR GRAAG VAN JE

    GROET

    RICHARD

  • Marion

    hallo Wendy,

    ik woon (nog) niet aan de Costa Brava, maar ben het zeker van plan de komende tijd… Heb jij enig idee welke huizensites ik het beste kan bekijken…. ik kom er op internet niet echt uit… Wie weet kom ik dan over een tijdje koffie halen!!