alweer trein Barcelona - Santa Susanna

  • toetjero

    Beste mensen,

    Jullie verwijzen naar www.renfe.es maar nergens lukt het mij het station Santa Susanna te vinden.

    Wat doe/lees ik fout?

    Als we op Playa Catalunya staan, moeten we de trein nemen richting????

    Verder wil ik weten hoe het zit met de prijzen voor kaartjes voor kinderen van dan 8.11 en 13 jaar.

    En van Santa Susanna naar Barcelona Airport, waar overstappen, en kunnen we dan met één kaartje vanuit Santa Susanna reizen of moeten we elders weer een ander kaartje kopen?

    En natuurlijk wil de NLde weten wat het kost….

    Alvast Bedankt voor de reacties.

    gr. Annet

  • mokum810@netscape.net

    Ik weet niet of je al naar santa susanna bent geweest, maar als je op het vliegveld aankomt ga je naar het station via de loopbrug en koop daar je kaartjes voor santa susanna ze kosten maar een paar euro per persoon. Je neemt dan de trein naar barcelona als je het zeker wilt weten gan kan je het altijd vragen aan het loket, als ik het goed heb moet je overstappen in barcelona sants, En moet daar even na vragen welk perron je moet zijn ik dacht dat het 9 was, maar gewoon even vragen waar de trein is naar blanes, dan zit je altijd goed. Vriendelijke groeten:)-D

  • Marleen

    Lastig te vinden idd. Alstublieft, hopelijk op tijd.

    http://www.renfe.com/viajeros/cercanias/barcelona/index.html

  • toetjero

    Nog heel erg bedankt, veel te laat natuurlijk vanuit mijn kant met reageren.

  • Nadine

    Ik kom aan in barcelona vliegveld en wil graag weten hoe ik moet reizen vanaf het vliegveld naar Santa Suzanna bij malgrat de mar.

    en is het ver van het vliegveld naar het station en welke trein moet ik dan nemen??

    Gr. Nadine