Caravanstalling in Vila Sacra

  • lies1962@live.nl

    Hallo Mensen,

    Wij hebben onze caravan in Spanje in de stalling staan. Ik ben 2 weken geleden op vakanrtie geweest en hoorde vervelende berichten over een stalling

    in Vila Sacra. Blijkbaar gaat het financieel niet zo goed met deze stalling. Ik heb daar eens over nagedacht. Wat als zo'n stalling failliet gaat…. Je moet er toch niet aan denken dat je in de winter een telefoontje krijgt dat je je caravan weg moet halen! Verder hoorde ik ook over vervanging van dakluiken. Dit schijnt een lucratieve bron van inkomsten te zijn voor stallinghouders.

    Wie heeft hier ervaring mee en met welke stallinghouders?

  • valdor

    Welke caravanstalling is dat in Villa Sacra ?

    Wij hebben daar ook onze caravan staan.

  • zwaan

    Hallo,

    Ook wij hebben onze caravan daar gestald.

    Ik probeer ze al dagen te contacten maar dat lukt niet.

    Heeft u inmiddels meer nieuws?

  • hans

    Ik weet niet of het nog aktueel is, maar ik heb vandaag kontakt gehad met de stalling.

    Tel nr 0034 9725079700

    Op de email wordt inderdaad niet of slecht gereageerd!

    Maar onze caravan wordt klaargezet 2 juli.

    m vr gr Hans

  • Debbie

    Beste Mensen,

    Helaas wordt er te vaak een a gezegd en daarna vergeet men de rest.

    Wat ik absoluut niet kan toestaan is dat er mensen zijn om zo klanten weg te halen bij een caravanstalling om zichzelf te goede te doen.

    Ik kan u zeggen dat mocht het een grote zijn want hier wordt geen naam genoemd er absoluut niks van waar is, want op deze plaats is het er maar één.

    De grotere stallingen zoals Caravaning Montgri en Caravan Inn zijn nog steeds de oudste en de grootste.

    Dat iemand zijn brood wil verdienen om kattebelletjes op te gooien vind ik persoonlijk niet kunnen.

    Ik vind dat op deze hoogte we er ook zijn om elkaar te helpen en vooral nu met de huidige crisis hier in Spanje.

    Rumeur in de wereld gooien, kom dan ook met de rest van het alfabet maar jaag de mensen niet de stuipen op het lijf!!

    Mvgr,

    Debbie

    caravanspain@gmail.com

  • louis

    wij stallen er regelmatig,geen enkel probleem krijg antwoord op mails en tel.

    Goede service tot op heden.

  • Martina

    Hallo,

    Ik woon zelf in de buurt van deze stalling en kan in alle eerlijkheid zeggen dat er met deze stalling niks aan de hand is.

    Wijzelf hebben geen caravan daar maar bestellen er wel eens stukken voor onze camper.

    Nooit problemen gehad. Altijd goede service.

    Neem van mij aan dat ze niet in moeilijkheden zitten, in tegendeel, ze zijn groter geworden.

    Inderdaad moeten mensen eerst alle feiten kennen vooraleer ze andere mensen in paniek jagen.