Wie oh Wie,werken in Spanje (Zelfstandig)

  • Egbert

    Medio Maart 2013 ga ik een Bed & Breakfest opstarten voor de duur van plus minus 8 Maanden,tussen Blanes & lorett de Mar.

    Ik zoek iemand in de leeftijd van +- 30 jaar ( verandwoordelijks gevoel is een pre).voor mij heel belangrijk.

    U doet deze werkzaamheden geheel zelfstandig.

    Daarom gaat mijn voorkeur uit naar,iemand die ook kan koken ( indien dit nodig zal zijn).

    De werkzaamheden bestaan uit,het ontvangen van de gasten.

    Dagelijks de kamers schoonmaken,wekelijks het beddegoed verwisselen en wassen.

    Ook iedere ochtend het ontbijt klaar zetten en alles waar daar bij hoort.

    Het middag of avond eten verzorgen ( warm eten).indien de gasten dit wensen.En u eet indien u dit wenst met de pot mee.

    ook de inkoop zal u zelf gaan doen.

    Het gasten verblijf is voor twee gezinnen eventueel met kinderen.

    De woning is van alles voorzien (incl het zwembad 7X15. stoelen en tafels met parasols staan rondom het zwembad,en verlichting.

    U beschikt over een kamer van 5x9 mtr,voorzien van twee inbouw kasten Tafel met twee stoelen een bed 140x2 mtr.al het nodige beddengoed.telefoon /internet.De kamer is afsluitbaar en is geheel voor prive gebruik.

    Als u denkt hierover in aanmerking te komen laat u e mail achter op dit forum,en ik zal u benaderen.

    Met vr gr Egbert.

  • Diana

    Beste Egbert,

    Graag zou ik meer informatie willen ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Diana

  • Willemijn van Selling

    Hoi Egbert, ik kwam net je bericht tegen op internet en ik zou graag wat meer informatie willen ontvangen. Een aantal jaren geleden heb ik voor een periode van 5 jaar in het buitenland gewoond en het begint nu toch weer een beetje te ‘kriebelen’. Graag hoor ik van je! met vr. groet, Willemijn

  • André

    Ik voldoe volledig aan datgene wat u zoekt, maar weet niet hoe ik met u contact kan opnemen. Indien u nog iemand zoekt kunt u mij benaderen: neerlandres@gmail.com