Zin in Blanes!

• Dennis

Heej iedereen!

Ik was even druk aan het internetten om me een beetje voor te bereiden op me vakantie met 2 andere vrienden naar Blanes in het hotel El Sorrall. Maar echt veel boeiends kwam ik niet tegen. Totdat ik hier kwam. :)

Ik vraag me echt af of iemand nog wat goeie informatie kan geven over het uitgaan daar. Ik zoek een goeie discotheek waar ook goeie muziek wordt gedraait zoals trance, dance en pop ofzo. En ook hoe ik daar kan komen vanaf El Sorral enzo. Hebben jullie misschien ook nog een paar leuke tips/hints of aanraders misschien!

Ik ben zo benieuwd wat er allemaal gaat aankomen.

Ik ga vanaf 19 aug. 8 dagen lang en ik vraag me ook wel af of we dan niet een beetje aan de laate kant zijn in vergelijking met de rest (op het forum gezien).

Ik hoop op een snel en goed antwoord!

Grtz,

Dennis

• Reisleider

He Dennis,

Je bent niet te laat in Blanes wantde Nederlanders zitten er tot en met begin september. Er zijn in Blanes niet zoveel discotheken.een stuk of 4 (Las Vegas, Studio Uno, en de Arena) maar in ieder geval genoeg om je 8 dagen te vermaken. Waar je zeker even naar toe moe is de kroeg: Annie's verjaardag. Deze zit in het centrum bij restaurant de Pepermolen.

Wat je zeker een keer moet doen is de Beachparty, de kaarten hiervoor kan de krijgen bij je reisleiding. Voor meer info http://www.beachpartycostabrava.com.

Ik kan je niet precies vertellen waar App. El Sorall liggen, maar neem maar van mij aan dat alles makkelijk lopend af te leggen is. De discotheken liggen niet heel ver van elkaar alleen de Las Vegas en De Arena wel. Maar dat zal het probleem wel niet zijn.

Fijne vakantie alvast in Blanes,

Groetjes Reisleider

• Dennis

Bedankt voor je reactie!

Wat betreft de discotheken zal ik wel tevreden zijn denk.

Ik zal zeker nog eens ff gaan kijken of ik die Annie's verjaardag kan vinden (waar ik toevallig aan dacht is dat die ook zit in Leiden waar ik wel eens ben geweest).

Natuurlijk gaan wij net als andere jongens niet alleen om de drank en de gezelligheid maar ook om te kijken of daar nog een beetje meiden lopen. ;)

Wat ik me nou eigenlijk afvroeg was of daar wel genoeg meiden van onze leeftijd liepen. Wij zijn alledrie 16 en we zijn benieuwt wat voor meiden we daar aan gaan treffen. Ik denk dat het wel goed komt hoor.

Maar mochten er nou een paar meiden nog zeggen. Hej wij gaan ook naar blanes! Wees dan vooral niet bang om iets van je te laten horen he ;)

Grtz,

Dennis

• Reisleider

één ding,………..daar hoef je je zeker geen zorgen over te maken. Er zijn genoeg dames te vinden in Blanes. En wat betreft Annie's verjaardag…ja die zit ook in Leiden en het is dezelfde eigenaar.

Fijne vakantie

• Henk-Wim

Hey dennis,

kga dit jaar ook weer naar El Sorrall toe want das me 2 jaar geleden errug goed bevallen. Tklopt alleen niet helemaal wat je zegt, datje naar Hotel El Sorrall gaat. El Sorrall is een appartementencomplex, naast Hotel Dolphin Mar Ski… Just for the record….

Uitgaan in Blanes, tja, das niet zo heel veel. Tis OK voor de 1e 2 of 3 nachten maar daarna heb je (of i.i.g IK) het al snel gehad hoor. Tuurlijk, er zijn er ongetwijfeld bij die het daar 2 weken ‘te gek’ vinden maar alsje al wat gewend bent in Nederland, moetje ga je toch naar Lloret toe. Das ook mijn persoonlijke reden om naar Blanes te gaan. Beter strand, betere accomodaties (zo schrijf je dat toch?) en beter slapen dan in Lloret. En na 5 minuutjes met de taxi zitje int beste uitgaansgebied van Spanje (muv Ibiza natuurlijk)! Blanes is DE plek voor een topvakantie: het comfort van Blanes, het uitgaan van Lloret.

De liggen van El Sorrall (en dus ook van D M Ski) is gewoonweg super. Meteen aan het strand en centraal voor watje maar wil doen. Bushalte vlak voor het hotel maar alles is op loopafstand. Zelfs alsje rond 2 uur brak uit je bed komt rollen en een broodje wil halen. Kijkend vanuit de zee ligt zo'n 500 meter naar links het nieuwe gedeelte van Blanes, vol cafe's, discotheken en restaurants. De andere kant (1 km ongeveer…?) op ligt het oude centrum van Blanes wat interessant is voor cultuurliefhebbers enzo. Ook zijn daar een paar leuke restaurants aan de boulevard, er zit een dokter, spaanse VVV, etc.

Kben er nooit zo laat geweest als jij gaat en kamme voorstellen dat het dan iets rustiger is dan de topdrukte. Maakt op zich niet zo heel veel uit want tzal er zeker nog druk genoeg zijn voor gezelligheid (al dan niet in de vorm van vrouwen :p). Kweet wel datje beter laat kunt gaan dan vroeg. Vroeg in het seizoen, wanneer Lloret allaaaang overspoelt is met toeristen, stikt het in Blanes nog van de Spanjaarden. Nou, kkan je verzekeren: das nix. Aggressief, jaloers en op 1 kluit staan ze je uit te lokken. Maar goed, daar heb jij rond die tijd geen last van dus tmaakt verder niet uit.

Veel plezier daar, ofje nou int hotel zit of in een app. Het eten in het hotel (waar je als app.gast ook kunt gaan eten, voor destijds 13 gldns) is ronduit SLECHT. NIet doen dus. Kunje beter ergens richting het oude centrum een pizzaatje gaan eten ofzo.

greetz

dg

hnkwm

• jessie en sophie

Arena=trance

las vegas en sudio uno=meer top 40 & r&b

de Klomp en de Gotcha (heeft ook eigen site www.gotchbar.com) zijn 2 hele gezellige kroegen vol nederlanders! en als je echt feesten zoekt kom je ook naar onze camping vol lekkere feestende nederlanders! LA MASIA!!