BLANES 16 juli t/m 6 augustus! Wie nog meer?

• Dennis

Hallo allemaal,

Ik ga deze zomer met (voorlopig) vier vrienden naar Blanes!! (vliegen) We staan van 16 juli t/m 6 augustus op Camping La Masia. Wij zijn 5 sportieve feestnummers die wel een biertje lusten!! Wie gaat er nog meer naar Blanes/La Masia rond deze periode?????? Dames, stuur gerust een mailtje. Wij staan bekend om onze heerlijke massages (Estartit 2001). Ik hoop jullie daar allemaal te treffen. Bij deze zijn jullie uitgenodigd om bij onze tent een drankje te komen halen!! Helaas nog drie maanden wachten……

Mazzel,

Dennis (en Jorg, Michel, Mike-L en Richard)

• eeefje

heey jongens,

ik ga ook met nog 4 andere vriedninnen naar blanes in de zomer, wij gaan 22 juli tot ongeveer 30 geloof ik.

maar we zitten in een appartement naast camping la masia

ben vorig jaar ook in blanes geweest! echt cooll

wie weet zien we jullie daar

groetjes eefje uit rosmalen

waar wonen julie eigenljik??

• eeefje

heey jongens,

ik ga ook met nog 4 andere vriedninnen naar blanes in de zomer, wij gaan 22 juli tot ongeveer 30 geloof ik.

maar we zitten in een appartement naast camping la masia

ben vorig jaar ook in blanes geweest! echt cooll

wie weet zien we jullie daar

groetjes eefje uit rosmalen

waar wonen julie eigenljik??

• VANESSA

hey boys waar ligt blanes????

en nee ik ben niet blond??

weet je trouwens ook waar en hoe ik aan werk als propper in malgrat kom

je word alvast bedankt……

kus liefs

• Rosanna

He boys alles goed ik ben vorig jaar in Blanes geweest het was zoooo vet ik wil weer gaan deze zomer 2003 met 4 vriendinnen van mij ik wil oo PROPPER worden voor een discotheek als je wat info of connecties hebt laat het me dan ff alsjebliefd weten oke ik wil julie ook wel ontmoeten in blanes ik kom zelf uit amsterdam stuur me ook een e-mail dat zou ik leuk vinden xxxx doei doei xxxx Rosanne xXXXXXX