Camping La MASIA 26/7/02!!! Vet hoor!!

• Frank

he, wij willen dus naar la masia, maar kan je daar ook met 5 personen op de camping staan met een huurtent?? Heeft iemand ook met dit probleem te maken? En hoe zit het met de jongeren daar? Of veel opa's en oma's. Het moet natuurlijk wel een gekke bende worden. Ik hoor het wel. adios

• hnkwm

Tssss. zeker geen opa's en oma's daar hoor! Tzit direct bij het uitgaanscentrum van Blanes dus je kunt je wel voorstellen wat voor publiek daar zit. Dat van die 5 personen weet ik niet, kep geen verstand van kampeerregels. Check

http://www.campinglamasia.com/holan.html

zal wel wat over te vinden zijn, en anders ff mailen.

succes

dg

hnkwm

• linda

Hee,

ik ben vorig jaar op la masia geweest enne ik kan je vertellen dat je goed gekozen hebt want die camping is echt een toppertje, Je ziet er heel veel jeugd en je kunt er doen wat je wil. Ik zal je een aanrader geven wat je vooral moet doen is naar de sauna gaan die zit onder de eerste bar van de camping bij het eerste zwembad want je hebt er twee, Dat is echt mega relaxing ik zweer het je. En voor de rest is het er perfect je hebt altijd schone wc's en schone douches enne de reisleiders zijn ook heel erg gezellig. Nog 1 tip als je gaat eten dan moet je naar restaurant de pepermolen gaan en daar kogel biefstuk met chamignonne roomsaus nemen dat is echt heerlijk en goedkoop.

xxx Linda. Als je vragen hebt dan mail je maar op linda.timmermans@hetnet.nl