Wie kent Hostal Recidencia Angelbel?

• Danielle Dejardin

Wie weet,uit ervaring,of van horen zeggen,hoe “ Hostel Recidencia Angelbel” in Lloret de Mar is? Of anders,weet iemand een site,waar ik dit zou kunnen zoeken?Omdat de vacantie die we hadden gereserveerd naar een appartement,niet door gaat,hebben wij dit als alternatief gekregen!We moeten snel beslissen,dus wie kan ons snel helpen????

• hnkwm

Dit berichtje kun je beter op

http://www.prikpagina.nl/list.php3?num=314

plaatsen. Dat is namelijk het lloret-forum terwijl je het nu op het costabrava-forum hebt gezet. Scheelt toch een stukje…

Succes

dg

hnkwm

• gilion

lloret ligt toch in de costa brava dan lijkt het me toch echt wel handiger als het hier op dit forum staat

• hnkwm

tssss, tuurlijk niet!

tis een vraag die specifiek over lloret gaat. Dan maak je toch meer kans op een forum wat ook specifiek over lloret gaat?

Op dit forum zijn mensen die iets met de costa brava hebben, waaronder ongetwijfeld ook mensen die hier voor lloret zijn. Maar op het lloret-forum gaat alles over lloret dus is daar veel meer kennis over. En dus een grotere kans om die vraag beantwoord te krijgen….

Lijkt me duidelijk.

greetz

dg

hnkwm

• gilion

dan nog ligt lloret in de costa brava

en je mag toch opsies verbrede en dat doen somige hier dan, want er zijn genoeg dingen die op de ene pagina wel te vinden zijn en op de andere weer niet.

ik ga het liefst naar de costa dorada salou om precies te zijn. en zelfs op de salou forum zetten ze dingen neer van de costa brava of welke streek dan ook,

maar goed voor iedereen een goede vakantie en dat het heerlijk weer is

mzzl

• Danielle

als je nu goed hebt gekeken,dan had je kunnen zien,dat er al mensen voor jou waren,met deze goed bedoelde raad!En waar ligt Lloret? Costa Bava toch!!!En nog beter,die oproep.staat op beide pag.nog méér kans,op een goed antw.!

Mazzzlll Danielle! Ps,is ook niet meer nodig,over een uur zit ik in de bus!!!!