Houseparty in eigen villa op Blanes

• PeeZet

Deze zomer zijn wij met 8 gezellige maten op Blanes en hebben een eigen villa gehuurd (was niet al te duur, dus zal niet al te veel voorstellen). Omdat hij zo'n 2 kilometer buiten het centrum ligt dachten we al snel aan een houseparty.

We zijn er tussen zaterdag en zaterdag in de laatste week van Juli op Augustus.

Wie wil er komen??

Tot dan,

Paul alias PZ

• PeeZet

Wie kent er eigenlijk die villa?

We hebben hem bij Brooks gehuurd!!!

hij heet:

Villa Paraiso

• Frank

ik ga ook met maten naar Blanes zelfde week! Je gaat zeker wel uit daarzo? En anders kom je gewoon op camping LA MASIA een biertie drinken voordat jullie uitgaan. La masia ligt toch in het centrum!

adios

• PeeZet

Waar kom je vandaan, hoe oud ben je en met hoeveel man ga je?

• Frank

Hey,

Ben 17, kom uit IJsselstein (Utrecht), ga met 5 man, hebben zin, zijn alcohol verslaafd en gaan er een gekkenhuis van maken in Blanes.

• lucas

wie dit ook leest ik ben nu bezig met verzorgen van een reis naar lorret voor deze vrydag en blyf daar dan om te werken ! neem myn platen mee en dan zien we wel . ik heb er al eerder gewerkt en dat was non stop knalle !!!! laat me maar weten of ik iets voor jou en je maten kan doen , spreek je nog lucas

• jessie en sophie

heeej wij zijn er 15 juli tot 7 augustus!! we zitten op La Masia dus kom ons maar opzoeken en we komen zekerssssss!! feestuuuh!

• PeeZet

Mooi zo,

hoe meer animo hoe beter. Maar euh…. hoe oud zijn jullie? want wij zijn wel een paar ouwe lullen van 20-21-22.!!!!!!!!

• Tukkie

He mannen, alles lekker daaro, uhm wij zijn met ze 14en en wij dikke alcoholisten enne we zijn zeg maar van 18 tot 21 enzo, en we pilsen kneiterhard. Als je dat maar weet, Maarre zon party is dus wel super, we zijn er van 22 juli tot begin augustus, duzz, maarre kzie t wel, laterz