wie zit er vanaf 22 juli in blanes???

• eefje

heey hallo allemaal

wie van jullie zitten er allemaal vanaf 22 juli in blanes?

ik zit met nog 4 andere vriendinnen in appartement….. ik weet de naam ff niet maar is bij camping la masia

blanes is echt gaaf ben er vorig jaar ook geweest!

we gaan het gezellig maken!!!

groetjes eefje

(wij wonen in rosmalen, en jullie?)

• Antonello

hoi Eefje!

Ik zit ook vanaf de 22e in Blanes….1 weekie!

Ik zit op camping la Masia……Ben nog nooit op die camping geweest dus ben benieuwd!

Misschien dat jij in App. Pins Sur Mer zit??Daar zat ik namelijk 2 jaar geleden…Dat is wel een goed appartement in ieder geval:)!

Hoelang zit jij in Blanes?

Ik hoop op je reactie!

Antonello

(ik woon in Delft trouwens)

• hnkwm

hooooooooi jullie daar.

xit ook in blanes die periode, vanaf een dagje later dan jullie. de 23e juli dus. waarschijnlijk gaan jullie met de bus terwijl ik vliegend gaan…

zit in El Sorrall, aan de boulevard, naast Pi Mar. Kga 8 dagen met 2 vrienden. Komen uit de buurt van Amersfoort. En gaan in Blanes echt helemaaaaaaal los, zekerweten. Tis trwns ook mijn 2e x naar Blanes: Blanes is echt goeoed!

Hoe oud zijn jullie? Wij 20+19+19.

Cyaaaaaah

zucht… nog 3 maanden…. :-s

greetz!

dg

hnkwm

• Nelis

Hey wij zitten ook in het hotel bij de camping (Los arcos ) en wij zijn vorig jaar ook in Blanes geweest wij gaan de 15de en dan tien dagen. Wie zijn jullie dan als je zin hebt voeg me toe masterswink@hotmail.com.

Groetjes

• M@STER

Wij zitten in App Snoeyink naast camping Solmar wij zij er vanaf 27Juli, we zien jullie wel, wij wonen in Enschede!!! Robbert en Bart!

• Dayenne

Heeeeeeeeeey mensen,

Ik ben een van die vriendinnen die samen met Eefje naar Blanes gaan! Ik heb er behoorlijk veel zin in, jullie ook? Misschien tot in Blanes! Laten we het hopen!

Groetjesssss Dayennne

• jessie en sophie

waar komen jullie allemaal vandaan en zijn jullie al eerder naar blanes geweesT?

• hnkwm

yep, ik 2 jaar geleden.

En eefje en dayenne vorig jaar (alsk zo vrij mag zijn om voor hen te antwoorden…)

greetz

dg

hnkwm