Blanes?????? In de week van 22 juli???????

• Dayenne

Heey!

Gaat er iemand 22 juli naar Blanes (of een andere dag, het maakt allemaal niet uit!) Ik zit met 5 meiden in het appartement Los Arcos (Hoort bij de camping La Masia!)

Ik heb er ontzettend veel zin in, en misschien tot in Blanes!!!!!

Doeiiiiiiiiii xxx Dayenne

• hnkwm

Hey, kga de 23e!

Dus das vrijwel gelijk.

Met 2 andere jongens, in El Sorrall.

En donderdags naar Lloret Dance Festival. Fo'sho'!

greetz

cya in Blanes!

dg

hnkwm

• Antonello

Hoi Dayenne….

Ik ga de 22e naar Camping La Masia voor een weekje….Ik wist trouwens niet dat die appartementen bij La Masia horen…

Maaruh ben je al wel eens eerder in Blanes geweest??

Misschien hoor ik t wel!

Antonello

• M@STER

JA wij zitten de 27 juli in app. snoeyink naast de Camping Solmarik ben met nog een andere jongen en 2 meiden we zien jullie wel MZZL!!!!

• M@RK

hallo mensen wij gaan ook naar blanes 23 juli met 11 gasten en ik snap niet dat juli weten hoe jullie appartement heet want ik heb echt geen flauw idee maar et zal wel jullie veel plezier allemaal in blanes en niet te veel zuipen he:)

• kim

he he!!

Wij zijn er dit jaar ook weer om blanes onveilig te maken… we vertrekken wel pas op 2augustus…. duurt nog veeeeeel te lang!

maar het wordt dubbel feesten dit jaar, we zijn er 2 weken… dus da wordt zon, zee, strandt en zuipen!!! enne jah…. we zijn allemaal vrijgezel……

tot in spain!

kisses kim (rinske, joanna en esra)

• Mike

Hey allemaal……

Lijkt wel of de meeste mensen in Los Arcos komen te zitten

komt mooi uit, daar zit ik ook vanaf 19 juli met 7 vriende en vriendinne van me.

dus we gaan er weer een vet feest van maken :D

cya all

Mike

• Remco

heeeyyyy dayenne, wij gaan ook de 22ste naar blanes, egt supergaafffff, maarre we zijn wel met 14 jongens, maar ik ben dus degene die remco heet heh, jullie moeten ook in eindhoven opstappen zeker???/ naja, ik hoor t wel,

dikke kus remco