DIT JAAR WEEER FEESTUH IN BLANES 15JULI LOS ARCOS

• feestjuh

Hey allemaal,

Dit jaar wordt het weer een feestjuh in de Arena en Las Vegas net als vorig jaar zijn er nog meer mensen die rond de 15de gaan.

Groeten

• jessie en sophie

wij gaan de 15de tot de 7de (aug.)

• feestjuh

Hey en waar ziiten jullie dan, ook in Los Arcos??? En waar komen jullie vandaan enz.? Wij zijn er vorig jaar ook geweest was echt super en dit jaar wordt het beter ik weet het zeker.

Groetjes uit Tilburgjessie en sophie schreef:

>

> wij gaan de 15de tot de 7de (aug.)

• jessie en sophie

wij komen uit breda zijn 16 jaar. jessie is vorig jaar met 2 andere vriendinnen geweest en ze vonden het super, nu gaat sophie mee! we gaan naar La Masia..lijkt ons wel een relaxte camping! en jij/jullie?

• feestjuh

Wij komen uit Tilburg en we gaan met zijn viertjes wordt echt supergezellig. Twee zijn er 18 jaar en twee zijn er 19. Vorig jaar zaten we in Los arcos. La masia is wel vette camping we hadden vorig jaar uitzicht op het zwembad van masia. We zullen jullie dit jaar vast wel een paar keer zien zwemmen daar.

Groetjes

• Mike

Hey,

wij zitten vanaf 19juli in Los Arcos,

heb 2 jaar geleden Blanes onveilig gemaakt, en moet het dit jaar maar weer doen haha. vond het echt super gaaf..

Wij gaan met zijn 8en maar je zal het wel merken denk ik………

waar de alcohol luchten en de muziek vandaan komt zitten wij :P

cya

Mike

• jessie en sophie

als je toch op ons zwembad uitkijkt moet je maar een xtje hard roepen!!!

komen we wel langs!

• bobster

yoooo

wij (6-en) gaan naar la masia, we zijn er nooit eerder geweest. Zeker wel vette camping…..Maar er zijn maar 2 discotheken? hmmm niet veel maarja…beter 2 vette dan 15 kansloze tenten, aaaight??

Is Blanes toffer vergeleken met calella of lloret?

ciao

B

• Mike

Hey…..

ja ik vind het in Blanes wel toffer

In Blanes kan je pas echt doen waar je zin in hebt, of je nou op het strand blijft pitte of lam over straat loopt. je hebt geen gezeik van politie..

bij lloret bv. heb je de guardia ceville (schrijf ik dat goed?? ahh boeie) en die gaste zijn pas @!#$.

en de sfeer vind ik in Blanes trouwens ook veel beter, gewoon 1 vet feest :D

Hoe lang gaan jullie trouwens?? ik 2 weke vanaf 19juli

Mzzls Mike

• jessie en sophie

er zijn 4 dicotheken