DIT JAAR WEEER FEESTUH IN BLANES 15JULI LOS ARCOS

• bobster

yo

17 dagen met bus 15 juli t/m…… daaaaamnz anders heb ik te weinig kleding voor blanes…….ff.shoppen

mzzls

• bobster

wat is er zo leuk aan las vegas? gotcha schijnt ook wel lachuh te zijn

ciao

• Mike

ja Gotcha is echt wel lache!!!

en die fuckoff kaarten die je bij hun kan kopen zijn ook echt wel beter, je moet ze natuurlijk wel uitgeven als het happy hour is, heb je 2 cocktails gratis ;) hehe

alleen je moet eigenlijk eerst naar gotcha gaan en daarna naar een discotheek. bv Las vegas. want om heel de avond bij gotcha te zitten vond ik niks…… maar om de avond te beginnen is het zeker tof,

hmmmmmm ik vraag me af of ze een nieuwe wc deur in Gotcha hebben 2 jaar terug zaten er wat gaten in…… :| hahaha

Greetz

Mike…

• jessie en sophie

ga je met Vinea ofzo?

bij de gotscha kun je ook dobbelen dat is ook heel beter!

• Mike

Ohja das waar ook, dat heb ik ook geprobeerd

maar dat was geen succes, na 6X gooien hadden we nog niks dus zijn we daar maae mee gestopt :)

maar wie/wat is vinea? Btw?

Damn moet nog 36 dagen w8ten voordat het zover is……..:( duurt echt lang.

Mike

• feestjuh

Ik ga dit jaar zeker over dat hek klimmen bij die grote luchtkussen als ik zat ben. HEUJJJJJJJ

• jessie en sophie

vinea is een organisatie die reizen naar blanes en overal in de wereld organiseerd. het is voor kinderen die wel alleen willen maar nog niet zelfstandig. Je hebt gewoon leiding die eten maakt en je zit meestal in tenten. er wordt gewoon voor je gezorgd. alleen de leiding is gewoon best jong dus dat is wel relaxed.

En ze zitten ook in blanes, op camping Rocca, das naast Sol mar, das weer naar La Masia. ik ben 2x met vinea mee geweest, 1x in France en vorig jaar in Blanes…is echt super!!!

• Mike

ooohhhhh ok ik snap het,

nee ik ga niet met vinea, ga gewoon met me vriende,maar ik ben dan ook 20 dus heb niet echt zin in een leiding ;)

maar die leiding is best jong ja, en feesten kunnen ze ook dus dat word vast gezellig *D en beter dat je je eigen ete niet hoeft te make haha bespaart je de kosten van een restaurantje… alhoewel ik weet wel een hele goedkope, naast dat patatzaakje vlak bij het strand.

weet misschien iemand of het er nog is en hoe het ook alweer heette??

maar toch Blanes blijft tof!! B-)

• jessie en sophie

dat zal wel een creperie zijn ofzo!

ej als je er nu bent en je hebt msn voeg mij dan toe yessie888@hotmail.com

dit jaar ga ik trouwens niet met vinea he!

• MaYo

haha voor ons is het lekker nog maar 19 daagjes wachten voordat we naar blanes gaan!!! van 8 tot 17 juli op camping la masia!!! je herkent ons aan onze leuke shirts!