yo
17 dagen met bus 15 juli t/m…… daaaaamnz anders heb ik te weinig kleding voor blanes…….ff.shoppen
mzzls
ja Gotcha is echt wel lache!!!
en die fuckoff kaarten die je bij hun kan kopen zijn ook echt wel beter, je moet ze natuurlijk wel uitgeven als het happy hour is, heb je 2 cocktails gratis hehe
alleen je moet eigenlijk eerst naar gotcha gaan en daarna naar een discotheek. bv Las vegas. want om heel de avond bij gotcha te zitten vond ik niks…… maar om de avond te beginnen is het zeker tof,
hmmmmmm ik vraag me af of ze een nieuwe wc deur in Gotcha hebben 2 jaar terug zaten er wat gaten in…… :| hahaha
Greetz
Mike…
vinea is een organisatie die reizen naar blanes en overal in de wereld organiseerd. het is voor kinderen die wel alleen willen maar nog niet zelfstandig. Je hebt gewoon leiding die eten maakt en je zit meestal in tenten. er wordt gewoon voor je gezorgd. alleen de leiding is gewoon best jong dus dat is wel relaxed.
En ze zitten ook in blanes, op camping Rocca, das naast Sol mar, das weer naar La Masia. ik ben 2x met vinea mee geweest, 1x in France en vorig jaar in Blanes…is echt super!!!
ooohhhhh ok ik snap het,
nee ik ga niet met vinea, ga gewoon met me vriende,maar ik ben dan ook 20 dus heb niet echt zin in een leiding
maar die leiding is best jong ja, en feesten kunnen ze ook dus dat word vast gezellig *D en beter dat je je eigen ete niet hoeft te make haha bespaart je de kosten van een restaurantje… alhoewel ik weet wel een hele goedkope, naast dat patatzaakje vlak bij het strand.
weet misschien iemand of het er nog is en hoe het ook alweer heette??
maar toch Blanes blijft tof!! B-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?