Staking verkeersleiders

• Johan

Belachelijk dat de luchtverkeersleiders mogen staken. Ze zetten voor veel mensen de vakantie op het spel of hebben er minimaal een grote invloed op. Walchelijk !!!

• Kees van Klaveren

ik ben het helemaal met die gasten eens. Die figuren in brussel doeken gewoon ff je baan op en dan in geen enkel land is de ww zo goed geregeld als hier. Ik snap jouw woede ook wel jouw vakantie gaat naar de knoppen maar het voor deze gasten wel de juiste periode om het duidelijk te maken in brussel

kees

• feestjuh

Hetr wordt mij iets te serieus hier

• kim

pfff idd… maar 1 voordeel voor ons, als ze nu allemaal tegelijk staken dan zijn ze tegen de tijd dat wij daar zijn uitgestaakt en hebben wij geen stakingen meer :)

als de discotheken maar nie gaan staken vind ik alles goed… :)

kisses kimmetje

• michael

BORING!!

• John

Vijzel je IQ eens wat op Michael of………find yourself a job :(

• michael

he pikkie, ga jij lekker interressant doen op het forum met je onderwerpen. Wat maakt het nou uit, ga gewoon lekker feestvieren op vakantie en maak je helemaal niet druk om die verkeersleiders..

• feestjuh

ja precies het is een site om lekker over vakantie te praten en over het feesten en niet om te gaa hannussen over zon triest onderwerp zal zeker weer een 50 plusser zijn die da nie snapt