Hallo luitjes, vraagje,
Volgende week vlieg in naar Barcelona met als einddoel Estartit. Moet ik in Barcelona (en waar in Barcelona) de trein of bus nemen? Wat is de mooiste en wat is de snelste route? Wie weet dat?
Thx,
Kim
Bij mijn weten kun je vanaf het vliegveld in Barcelona gewoon met de trein naar Estartit gaan,
Wij zijn ook van Malgrat de mar naar barcelone en terug geweest…
Ik heb een ander prikbord voor je gevonden misschien dat ze daar precies je het kunnen vertellen die zijn weer wat meer op Barcelona gericht….
Het adres is www.barcelona.startpagina.nl
Succes ermee….
als je van barca naar estartit wil moet je vanaf het centraal station in barcelona de trein nemmen naar Fassa en vanaf daar met de bus let wel op de laatste bus gaat ongeveer om 8 uur en in de weekende rijden ze ook minder als je het precies wil wten moet je ff een mailtje sturen naar de vvvv van estartit www.estartit.com
succes ermee
keesKim schreef:
>
> Hallo luitjes, vraagje,
> Volgende week vlieg in naar Barcelona met als einddoel
> Estartit. Moet ik in Barcelona (en waar in Barcelona) de
> trein of bus nemen? Wat is de mooiste en wat is de snelste
> route? Wie weet dat?
> Thx,
> Kim
je mag het toch gewoon hier vragen?????? als je daar met al je spullen staat en je moet alles nog vragen dan is dat toch niet zo prettig……
Een forum is om vragen te stellen dus ik begrijp je reactie niet zo erg hoor sorry………kim schreef:
>
> uhh ik weet niet hoe oud je bent maar er rijden zeker treinen
> en de rest is toch niet moeilijk of ligt dit aan mij??? en je
> hebt toch ook een mond gekregen???
>
> xxxxx een andere kim
Hoi Kim
Ik snap je probleem ik vlieg volgende week naar Barcelona en mijn eindbestemming is Toroelle de Montgri, ik heb vanalles geprobeert maar de laatste trein vertrekt om half 8 s'avonds en de laatste hst trein vertrekt wel om ongeveer 9 uur maar dat is een nachttrein en die gaat naar parijs en daar kon ik niet voor boeken een taxi schijnt 200 euro te kosten. ik weet het nu ook niet meer ik heb een mailtje gestuurd naar het spaanse verkeersbureau misschien weten zij meer. groetjes mea p.s.evengoed een heel fijne vakantie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?