malgrat de mar (hotel aquamarina)

• yvonne

heeej allemaal

wij gaan van 20 juli tot 3 augustus naar hotel aquamarina in malgrat de mar op vakantie! ik heb er al echt super veel zin in!! maar ik wou eik weten of iemand me iets over malgrat de mar kan vertellen of over ons hotel (hotel aquamarina). ik ben er namelijk nog nooit eerder geweest en ben erg benieuwd naar het hotel, de plaats, het uitgaan en de activiteiten die er te doen zijn. ik hoop dat jullie me meer erover zouden kunnen vertellen! alvast bedankt!

doeg yvonne

• Diana

Dit hotel is zo goed als nieuw bestaat een paar jaar pas en is heel mooi, het eten schijnt er goed te zijn gehoord van vrienden…..

Het uitgaansleven is er fantastisch, discotheek QK en don juan zijn de bekentste verder is er een hollandse straat de plaats zelf is erg gezellig en er is genoeg te doen

fijne vakantie en veel plezier…..

• sabeth

Ben al 2 keer in aqua marina geweest. Heel tof hotel.

Enige nadeel: dringen in restaurant.

Verder heel mooi en gezellig. Alleen sávonds speelt zich alles binnen in het hotel af.

Heel veel plezier.

Overigens wij gaan naar indalo parc (ligt naast jullie)

Fijne vacantie !!

• C.

Ik ga samen met 4 vrienden ook naar hotel Aquamarina. We komen aan op 27 augustus misschien zien we elkaar nog wel.

Grtn C.

• yvonne

C. schreef:

>

> Ik ga samen met 4 vrienden ook naar hotel Aquamarina. We

> komen aan op 27 augustus misschien zien we elkaar nog wel.

>

> Grtn C.

dan zou ik je nie meer zien want wij gaan van 20 juli - 3 aug maar in ieder geval bedankt voor het berichtje :)

• Carlo

Oeps tikfoutje ….. moest 27 juli zijn ;-)

Grtn C.