Tuurlijk kan ik je wel wat vertellen, Kevin: Lotus/Europa bestaat eigenlijk uit 4 gebouwen (lotus 2 en Europa 2) Het zijn eigenlijk 2 appartementencomplexen die een samenwerkingsverband hebben ofzo. Je hebt volgens mij 3 zwembaden verspreid over het complex. Je moet wel rekeing houden met de borg, vorig jaar moesten we ongeveer 100 gulden per persoon betalen. Dus dat kan aardig aantikken. Gelukkig hebben we toen wel de borg teruggekregen. Muziek maakt niet zo veel uit, wij hebben ons gewoon even voorgesteld aan onze buren en gevraagd dat wanneer de muziek te hard stond dat ze dan gewoon even aanbellen. Ze hebben echter nooit aangebeld. Je moet natuurlijk wel geluk hebben met de mensen die naast je en boven je zitten. Je moet uiteraard niet gaan kloten of dingen kapotmaken, maar dat lijkt me ook wel logisch. Wij hadden zelf om 3 uur s'nachts nog de muziek (TIESTO) nog behoorlijk hard aan, maar geen geklaag. Qua DJ's weet ik niet echt veel, op het internet is niet echt veel te vinden. Vorig jaar was Dark Raver (Hardhouse) er in The Arena. The Arena vonden wij ook het beste, als je tenminste van stevige muziek houdt. Voor de beste en bekenste DJ's kan je het beste naar Lorret gaat. Dat's maar 15 minuutjes met de bus. Genoeg gelult, ik moet nog inpakken, mijn vliegtuig vertrekt over 8 uur.
Veel plezier en stuur nog een mailtje ofzo.
Greetz Wouter