wie gaat rond 12juli naar El Delfin Verde???

• Roy

Hé mensen

Is er nog iemand die ook net als mij naar El Delfin Verde in Estertit gaat???

Tussen 12 juli en 26 juli. Als iemand er al geweest is vertel me ff hoe het zit met uitgaan of waar ik echt heen moet. Oja nog iets weet er iemand het adres van een scooterzaak daar of waar er ongeveer een scooterzaak is??? alvast bedankt Roy

• Pamela

Ik ga ook naar El Delfin!

Je kunt scooters huren bij Olav Pinxos op de camping. Anders moet je het aan Ivan bij het zwembad vragen, die kent alles in de buurt. Ik denk dat je ze uiteraard niet kent, maar dan moet je gewoon bij de receptie naar Olav, Ivan of Jesus (badmeester) vragen!

Groetjes,

Pamela

• mea

Hoi pamela

Ik las dat je ook naar el delfin gaat sta jij op de camping zelf, wij staan op het bungalowpark ernaast en sinds dit jaar is dat apart dus zouden wij niet meer op de camping mogen komen alleen als we bij iemand op bezoek gaan als jij ook 13 juli daarbent zouden wij dan jullie naam en standplaats mogen gebruiken.

groetjes mea

• mea

Hoi pamela

Ik las dat je ook naar el delfin gaat sta jij op de camping zelf, wij staan op het bungalowpark ernaast en sinds dit jaar is dat apart dus zouden wij niet meer op de camping mogen komen alleen als we bij iemand op bezoek gaan als jij ook 13 juli daarbent zouden wij dan jullie naam en standplaats mogen gebruiken.

groetjes mea

• henk

scooters zijn niet voor snotapen als jijRoy schreef:

>

> Hé mensen

> Is er nog iemand die ook net als mij naar El Delfin Verde in

> Estertit gaat???

> Tussen 12 juli en 26 juli. Als iemand er al geweest is vertel

> me ff hoe het zit met uitgaan of waar ik echt heen moet. Oja

> nog iets weet er iemand het adres van een scooterzaak daar of

> waar er ongeveer een scooterzaak is??? alvast bedankt Roy