salou 30 julie

• carla

Halloooooooo

wie gaan er 30 julie naar salou?

Wij gaan met 7 meisjes van 17 en 18!

Wie kan mij wat vertellen over ons appartement Arquus?

Of iets anders over salou????

doeg xxxxxxx carla

• gilion

ha die carla

je hebt ook een salou forum waar je dat neer kan zetten maar ok je gaat naar arquuus welke eigenlijk je hebt er 5 als je naar 4 gaat dan hoop ik voor je dat je een goed appartement hebt want het is een zooitje kan het je niet aanraden om daar heen te gaan maar smaken verschillen

huur geen kluisje want die breken ze gewoon open zelfs waar je bij staat.

in arquus 4 kan je nieteens je deur opslot doen, er ontbreekt het een en ander bij somige komt het plafond bijna naar beneden is geen pretje als je er onder zit

aan de buitenkant ziet het er wel goed uit maar als je binnen bent tja dan is het echt te hopen dat je een goed appartement hebt.

je zit in ieder geval wel in het uitgaans leven dus dat is wel weer meegenomen.je hebt er genpeg bars en restaurants en winkels natuurlijk

aantal disco's onder ander snoopy's best wel gezellig daar

verder nog wat over salou tja wat wil je weten eigenlijk kom er al 16 jaar maar zie steeds weer wat nieuws

ben pas geweest en het was goed weer het is nu weer iets minder maar als jij gaat is het zeker heerlijk weer,maar neem voor de zekerheid wat mee

hoor het wel

mzzl

• carla

ha gilion

ja ik weet het ik ben ook al op salou.pagina geweest

En volgens mij heb je mij al ooit beantwoord maar dan in januarie ofzo!

Toen had je het ook al verteld ja over eht appartement als het goed is hebben wij arquus 2!

Ben jij dan ook in salou de 30 ste?

Wij gaan met 7 meisjes naar arquus dus dat word wel lacheee!!!!!!!!

en feesten en alles!

Maar we zullen zien wat voor een appartement is!!

doeggies carla

• gilion

arquus 2 dus, dat moet moet wel goed zijn in ieder geval beter dan arquus 4

ik ben al in salou geweest van 15 tot 29 juni en dat was perfect maar als ik een last-minute reis kan krijgen ben ik zo weer weg

bij wie heb je geboekt

hoor het wel van je, en doe het maar op deze pagina want op de salou forum zitten een stelletje imbecielen die allles weer beter weten,maar ik kom er al jaren

mzzl gilion

• gilion

ik zal het nog maar een keer proberen

ben niet in salou 30 juli ben al geweest,maar als er een goede lastminute reis is neem ik hem gelijk

• carla

ha

ja dan wens ik jou veel succes en als je naar salou gaat

veel plezier

P.s. hoe is eht nou eigelijk in salou?

Gezellig?

doegggggggg

• gilion

het is best gezellig in salou, er is genoeg te beleven,als je echt plezier wilt moet je de engelse pubs ingaan is veel beter dan al die hollandse tenten dan kan je beter thuis blijven

neem in iedergeval niks aan van al die gasten op de boulevard die je brillen en kettingen aansmeren is allemaal nep,

je kan je goed vermaken met alle winkels die er zijn en het strand natuurlijk en je kan met de bus overal naartoe is goedkoper dan de taxi

nog een goede raad van mij ga niet met iedereen mee er zitten hele rare gasten tussen

• carla

Hey Gilion

Nee met iemand meegaan doen wij niet we hebben allemaal

een vriend!!!

Maar het is dus wel gaaf in salou!!!

Ja winkelen daar zijn we wel goed in!

Dus we moeten naar engelse pubs gaan dei zijn het vetste!!

Ja ik denk dat we met zn 7 en al kei veul plezier hebben!!!

Maar bedankt voor alle tips en we zullen zien……

groetjes xxx carla