malgrat mensen wie??

• ikkuh

wie gaan er dit jaar naar malgrat wanneer en waar en hoe laat. ik ga zelf ook….

• Wesley

Ikkuh ook!!!

10 augustus tot en met 25 augustus in Hotel Reymar! Weet iemand hier trouwes nog meer informatie over????? Over het het Hotel????

Groeten

• Claudia

SPANJE MALGRAT DE MAR

HOTEL REYMAR***

Hotel Reymar is een 3 sterren hotel en is direct gelegen aan het lange goudgele zandstrand van Malgrat de Mar. Dit hotel ligt in het nieuwe centrum en 500 meter van het gezellige oude centrum van Malgrat de Mar. Alle kamers zijn voorzien van bad/douche, toilet en balkon. Zowel het ontbijt als de lunch en het diner worden in eenvoudig buffetstijl geserveerd, U logeert op basis van halfpension. een week volpension kan ook u betaald dan f20,- per week extra. Enkele faciliteiten: receptie, bar, lift, T.V.ruimte en een mooi zwembad met afgescheide kindergedeelte en gratis ligstoelen op terras. Ook wordt er in hotel Reymar gezorgd voor een regelmatig entertainment programma waaronder live muziek. Een leuk en gezellig hotel voor een onvergetelijke vakantie!

Hoge kinderkorting voor actie kamers: het 1e kind tot 11 jaar op de kamer bij 2 volbetalende betaald f199,-

• Wesley

Thnx claudia..

• danny

hoi iwij gaan naar onabrava**** 19 juli gr danny

• yvonne

wij gaan naar hotel aquamarina van 20 juli tot 3 aug

• Thijs

Zeker weten!! 6 augustus komen we aan en we blijven 2 weken in Appartementencomplex Bellamar…

Wordt weer een gezellige boel natuurlijk

• Yvonne Balorian

Wij gaan met z`n 4en van 26 juli t/m 11 aug naar Hotel Papi in Malgrat, we gaan met de bus dat zal vanuit Haarlem 18 tot 20 uur duren. Tot nu toe ben ik 3x in Lloret, 2x in Salou en 1x in Calella geweest heel leuk maar nou malgrat nog proberen ik heb er hele leuke verhalen over gehoord. Zelf ben ik 24 mijn vriend 23 en de andere 23 en 36 maar ze zeggen ook hoe ouwer hoe gekker we hebben ons uitstekend vermaakt vorig jaar in Lloret.

groet Yvonne

ikkuh schreef:

>

> wie gaan er dit jaar naar malgrat wanneer en waar en hoe

> laat. ik ga zelf ook….