Hotel Reymar en Hotel Reymar Playa?

• Wesley

Hallo allemaal,

Ik heb eens zitten zoeken op het internet en ik zag dat er twee Hotel Reymar zijn alleen 1 heet Hotel Reymar Playa..

Maar de adressen zijn precies het zelfde..

Wie kan mij eens vertellen hoe dat nou zit?

Alvast bedankt,

Wesley

• Femke

hoi wesley, als het niet dezelfde site is kan het zijn dat het hotel 2 namen gebruikt, of dat er een hoofdgebouw en een bijgebouw is en dat een van de 2 bij het strand is en de ander niet. Succes!

• gremmie

Ja dat klopt als je het over Malgrat hebt tenminste er is een hotel Reymar en een reymar playa maar die liggen allebei aan dezelfde boulevard maar wel uit elkaar……

Het adres is dus bijna het zelfde alleen het nummer is anders…..

Als ik je een tip mag geven ga dan naar Reymar is een goed en mooi hotel……

Groetjes en succes……

• Wesley

Hee ik zit in Hotel Reymar heb je daar misschien meer informatie over??? Kwa leuke dingen zoals entairtenment en het zwembad ect..

En wat voor mensen er komen???

• gremmie

Over het hotel zelf weet ik niet zoveel want ben er zelf nog niet geweest maar heb van goeie kennissen gehoord dat het een heel fijn hotel is met goed eten en goeie entertainment dus dat moet wel goed gaan hoor ik wens je een hele fijne vakantie toe…….

• yvette

Ik heb in hotel reymar gezetten, het is in wel een mooi hotel maar het eten daar in het hotel is echt vies!!! echt heel erg vies, maar denk dat je nu al p vakantie bent geweest, hoe vond je malgrat Keigaaf he! ik ben net terug en heb nu al weer heimwee naar malgrat

• sylvia

ik en me zoon vonden het een schoon hotel en het eten was lekker en veel leuke accomadatie,marineland, en de shows waren ook heel mooie