26 JULI

• DE SLETJES

Wij vier hete meiden uit Rotterdam gaan vrijdag naar Blanes met GoGo van Rotterdam CS en vroeg me af of er meerdere mensen gingen en dan vooral lekkere gespierde gasten?

Laat even een berichtje achter want ik ben nog vrijgezel!! Overigens wij alle 4!

xx

• michael

Maar zijn jullie ook @!#$ is de vraag die me bezig houdt!

• Berry

Doe geen slipje aan in de bus, en alles komt goed dames.. :-)

Greetzzz, Berry die ook 26 juli gaat!!!

• M@STER

heey chiks!!! ik ben ook van de party 26 juli ga ik ook weg wij zijn ook nog vrijgezel we zitten in app snoeyink naast camping solmar we zien jullie nog wel tjo

• loverman

Beste Kippen,

Mogelijk zitten jullie nu zonder slipjes in dat warme Spanje. En hebben jullie van die ziektes opgelopen die je altijd op televisie ziet. Zo niet zal je binnenkort wel een zwangersschap moeten doen, helaas. Nu je dit leest is het vast al te laat en kan ik er als potentieel loverman niets aan doen. Je zult je afvragen waarom ik reaageer. Nou … ik ben al naar Spanje geweest. Toen ik in de bus zat constateerde ik dat ieder zijn slipje nog aan had. Alleen de hostess daar twijfelde ik aan, toen zij mij vroeg of ik nog wat WILDE DRINKEN. Goed, waar gaat het over. @!#$ lekker rond zou ik zeggen. Maar als je wat van de bergen wil zien, moet je toch een andere vakantie zoeken.

Loverman,

Eenmaal met de loverman, altijd met de loverman