palamos???

• marielle

hoi

ik ga over 4 dagen naar Palamos! wie heeft er goede ervaringen? of gaat er ook naar toe?

we logeren in Aparthotel Palamos? kent iemand dit toevallig???

dus wie kan me wat vertellen?!

alvast bedankt..

gr Marielle

• jetty

Hoi Marielle,

Wij gaan 16 augustus naar aparthotel Palamos en ik zou het erg fijn vinden jou reactie te horen over dit complex. (en het plaatsje) Ik probeer aan alle kanten wat te weten te komen over Palamos en dit hotel, maar het lukt nog niet zo erg, om nederlandse reacties hier op te krijgen. Dus alle informatie voor jou is ook heel welkom voor ons. Ga je er ook naar toe met Snoeyink busreizen?

Al vast een hele fijne vakantie.

Jetty

• marielle

Nou ik ben terug van vakantie!

Heen 18 uur gereden, terug 15 uur, vanwege een verminderd aantal stops….

Palamos is een gezellig knus dorpje, met een prachtig strand en een mooie baai….

ik heb er werkelijk genoten.

Het hotel, tja, het hotel zelf is leuk en gezellig, vooral ook voor kleine kinderen. Het appartement zelf viel erg tegen in eerste instantie, want het is een 2-kamer appartement, maar het is eigenlijk 1 kamer…verdeeld, door de badkamer die er tussen staat. Dus 2 ruimtes zonder deur verbonden door een gangetje.. nouja je ziet het wel als je er bent. TV is er ook niet, omdat het hotel overgenomen is door een ander en die heeft de tv's eruitgegooid… dus dat zijn de min punten….

Verder hadden we prachtig uitzicht op het zwembad… en konden we vanuit het hotel door de straatjes het strand en de zee zien… het is er heerlijk om te snorkelen, heel veel vissen.. leuke stranttentjes om te eten, ik kan je ook echt: La Miranda aanraden… heel gezellig…

en ook Marineland, 1 van de excursies die je kon boeken, vond ik zeker de moeite waard…

nouja de rest hoor je daar wel… ik vond het heel gezellig. Discotheken zul je er echter niet vinden… wel een gezellige promenade… met een geweldige schilder.. nouja hij werkt met spuitbussen… echt de moeite waard om te gaan kijken hoe hij bezig is…

als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het wel….

gr Marielle