campings

• karin

Hoi allemaal,

Ik heb al een heleboel campings en sites gevonden (el pinar,solmar, enz). Wie kent er moooie verzorgde campings ( drie of vier sterren bijv) kort bij het strand goede facilitieten zoals het sanitair, zwembad, enz. Het liefst in Blanes, Loret, Tossa of dergelijke omgeving. Alvast bedankt

• Suzanne

Hoi Karin,

Ik ben vorig jaar naar Blanes geweest, en wij zaten op camping Solmar. Als ik jou was, zou ik daar niet naar toe gaan, want het sanitair was niet echt goed, want vaak had je of een koude douche of juist heel heet, en dat soort dingen. Verder was de camping wel midden in het centrum, maar dat geld ook voor la masia, dat is de camping naast die van Solmar. Deze is stukken beter voor zover ik gezien heb. Succes met zoeken

Groetjes

• Femke

wat voor vakantie wil je hebben? Lloret en Tossa bijvoorbeeld zijn een gigantisch verschil! De eerste een uitgaansparadijs, het tweede een natuurparadijs. Ik zou eerst eens kijken wat het best bij je vakantie past!

• karin

We gaan met de auto en willen zo de costa brava en costa dorada gaan verkennen.We willen dus vanalles wat zien (ben zelf twee jaar geleden in pineda geweest) vandaar dat ik op zoek ben naar campings. Ik heb er al een heleboel van sites gezien maar ben benieuwd naar jullie meningen.

• Femke

in Tossa zit een camping, prachtig gelegen en zeer kindvriendelijk. ik weet niet of er kinderen meegaan, maar die hebben hier meer aan als bijv. Lloret.

• karin

Ik weet al naar welke campings ik ga heb namelijk al geboekt. Het wordt El Pinar in blanes en Torre Del Sol in Coasta Dorada. Iemand al eens op een van deze campings geweest ben benieuwd naar jullie reacties.

• HOOG

Wij zijn met z'n vieren en gaan met de auto. We willen eerst een weekie in de buurt van Lloret, bijv. estartit of blanes, en daarna in de buurt van salou.

We hebben het internet afgezocht, maar we hebben geen idee wat voor camping we moeten nemen. We willen aan de zee en dichtbij uitgaansgelegenheden.

Zijn er suggesties??!!!

• anja

hoi

wij gaan dit jaar ook naar camping la torre del sol

wij zijn er zelf nog nooit geweest maar familie wel

en die zeggen dat het er geweldig is

groetjes anja

• corina

Probeer de camping Bon Repos in Malgrat de Mar

sta je gelijk op het strand zo vanuit je tent, en erg gezellig daar!

• Mischa

Hoi!

Ik kom zelf al jaren in Blanes en kan je vertellen dat Bella Terra een hele mooie camping is!!

Hier volgt een link: http://www.cbellaterra.com

Succes en heel veel plezier!

Groetjes MischaHOOG schreef:

>

> Wij zijn met z'n vieren en gaan met de auto. We willen eerst

> een weekie in de buurt van Lloret, bijv. estartit of blanes,

> en daarna in de buurt van salou.

> We hebben het internet afgezocht, maar we hebben geen idee

> wat voor camping we moeten nemen. We willen aan de zee en

> dichtbij uitgaansgelegenheden.

> Zijn er suggesties??!!!