santa susanna!!!

• selma

Hellooo boys en girls

Ik heb een vraagje aan jullie, is een van jullie wel is in santa susanna op vakantie geweest??!! Ik ga er komende zomer namelijk 4 maanden werken en ben erg benieuwd hoe het daar is!!!

Groetjes Selma

• jerry

ik ben er wel eens geweest.

het is er niet zo leuk als malgrat zelf maar dat is mijn smaak.

je hebt er wel een goede discotheek….

maar ik wens je veel sterkte met je werk daar groetjes jerry

• Johannes

wat voor werk ga je daar doen? En hoe heb je dat geregeld? Huur je daar dan een huisje ofzo? Het lijkt mij namelijk ook wel wat!

• selma

eeeyyy

Ik ga entertainment werk doen op een camping enik een hotel, voor het bedrijf animafest. Ik heb het via school geregeld,maar er zijn heel veel bedrijven die medewerkers zoeken voor werk in buitenland,!! Gewoon op internet zoeken

Suc6!!

groetjes Selma

• ome willem

hoe wil je dat doen 4 maanden in de zomer werken na mijn weten heeft de zomer maar 3 maanden en geen 4

ome willem

• selma

Nou een zomer vakantie seizoen heeft minstens 4 maanden, dus gasten zijn er dan genoeg, dus gezellig word het cker!

• ome willem

dan kan je niet tellen zeker een zomer heeft maar 3 maanden alles wat er voor en er na komt is het voor en na seizoen maar geen zomer

en ik neem aan dat er ook wel meiden zullen zijn want alleen maar gasten is niet leuk hoor

ome willem

• edje

yese

ome willem schreef:

>

> dan kan je niet tellen zeker een zomer heeft maar 3 maanden

> alles wat er voor en er na komt is het voor en na seizoen

> maar geen zomer

> en ik neem aan dat er ook wel meiden zullen zijn want alleen

> maar gasten is niet leuk hoor

>

> ome willem