Gaan er nog lekkere meiden naar Blanes

• Gilles de Juan

Wij zijn een groep van 4 jongens en we gaan van 21 tot 2 augustus naar Blanes, naar appartement Lotus/Europe. Zijn er nog mensen die ook naar dat appartement komen of zijn we de enige? Zijn er ook nog lekkere meiden die naar Blanes gaan in deze periode?

C U in Blanes 2003!!!

Juan en Gilles

• lekkere meid

he gilles en juan

wij gaan ook 21 juli naar blanes maar we zitten op camping solmar, we gaan met een groep van 5 meiden

kom maar een keer naar de camping in die week…..

kusje Sanne

• Femke

van 21 tot 2 augustus? Bijna een jaar! Toe maar!

• Gilles de Juan

Heel scherp hoor Femke!

Maar niet grappig….

We bedoelen natuurlijk 21 juli tot 2 augustus, maar ga jij ook op vakantie naar Blanes en wanneer?

Groet Gilles en Juan

• Hakkie

hmm, wij gaan ook naar solmar, wij zitten er vanaf de 14 (of 15e) en dan lekker 17 dagen. We zien jullie dus vast wel

mzzls

Hakkie

• Femke

Ik ga naar Tossa en breng ook zoals elk jaar een bezoekje aan Blanes ja. Maar niet om dezelfde redenen als jullie. Niet voor sex, bier en dergelijke maar om de Botanische tuinen, de natuur en het vissershaventje. Gelukkig ga ik dus ook niet in het hoogseizoen, teveel oversexte jongeren is niet goed voor mij.

• Gilles de Juan

Met hoeveel dames zijn jullie Hakkie en hoe oud zijn jullie

Groeten Gilles en Juan

• Gilles de Juan

Wat jammer dat je niet in het hoogseizoen komt, Femke.

Ik (Juan) hou juist van mensen zoals jij die niet voor het feesten komen, maar voor cultuur, zoals het historische vissershaventje. Ik ga ook nog een bezoek brengen aan de Botanische tuinen. Ik ga alleen wel met een stel jongens die daar niet zo veel van houden. Vooral Gilles is een beest wat betreft sex en bier. Eigenlijk ga ik dus niet met de goede groep op vakantie, maar ik stippel m'n eigen weg wel uit en ga m'n eigen gang.

Groet Juan (van Gilles en Juan)

• Hakkie

Hahaha, reageerde op Femke, sorry. Wij zijn dus wel mannen.

Maar om voor de rest op je vraag antwoord te geven (als je het nog wilt weten)

4 MANNEN, allemaal 20 jaar.

• lekkere meid

He gilles!

Ik las in het laatste berichtje dat jij een feestbeest bent. Van dat soort types houd ik wel. Types als Juan kunnen beter thuis blijven. Dus Femke en Juan ga lekker samen naar Denemarken en doe ze daar de groeten. Bah zulke mensen hoeven van mij niet naar Blanes.

Gilles ik denk dat wij het wel goed kunnen vinden straks……

kusje

Sanne