Gaan er nog lekkere meiden naar Blanes

• Femke

Waar slaat dat nou weer op? Ik ga juist bewust in het voorseizoen op vakantie, en niet naar het toeristische Blanes maar naar het rustige Tossa. Dus wat zeur je nou, ik heb tenminste echt interesse in de streek en de cultuur, zuipen en feesten kan je ook volgende week tijdens carnaval doen!

• Gilles de Juan

He Femke,

waar slaat dit nou weer op, ik zou ook graag in het voorseizoen willen, maar daarvoor kon ik geen medestanders vinden. Ik keur het vreselijke gedrag van zuipen en sex hebben ook af, daar kan ik me net als jou goed in vinden om dat af te keuren. Ik walg van mensen als Gilles, maar dat was al duidelijk.

Ik baal een beetje dat ik niet wist dat je in het voorseizoen op vakantie gaat, dan hadden we eventueel samen kunnen gaan. Onze intresses zijn tenslotte hetzelfde, maar misschien volgend jaar een nieuwe kans.

Groet Juan

• Femke

weet je wat ik niet snap? Dat Gilles en Juan samen op vakantie gaan met zulke uiteenlopende interesses! Maar goed, erg veel plezier gewenst en ik hoop dat jullie samen toch veel leuke dingen mogen meemaken.

• Gilles de Juan

Bedankt Femke voor je gelukwensende woorden, ik ga ook het beste ervan proberen te maken. Maar dat ik met Gilles op vakantie ga is op een aparte manier tot stand gekomen. Wij hebben allebei op een advertentie gereageert voor mensen die alleen op vakantie gaan, maar die toch met een groep willen gaan. Nadat duidelijk was geworden dat ik ook met Gilles op vakantie zou gaan, heb ik contact met hem opgenomen. We hebben een paar keer elkaar ontmoet en we zijn samen een aantal keer naar een discotheek geweest. Het is me toen echter duidelijk geworden hoe Gilles in elkaar zit. Ik kan helaas nu niets meer veranderen en moet met hem op vakantie. Daarom baal ik er ook zo van dat ik jou niet eerder ontmoet heb, want dan hadden we samen op vakantie kunnen gaan.

Groet Juan

• Femke

Waarom typ je dan nog steeds onder de naam “gilles de juan”? En als je met een groep gaat kan je toch ook met iemand anders als Gilles optrekken?

• WingC

Juan lult @!#$, hij gaat zeker zuipen en scoren..;)

• Gilles de Juan

Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, ik heb geen medestanders kunnen vinden die ook met mij voor de cultuur en botanische tuinen gaan en het is vooral balen dat ik niet met Femke samen naar Blanes kan (en dat zal ook voor Femke gelden denk ik). Het wordt dus waarschijnlijk een andere vakantie als gepland. Het bezoeken van discotheken zal frequenter gebeuren als dat van botanische tuinen. Helaas……

Groet Juan

• gilles de juan

he femke,

hoe is ie? heb je al een beetje zin in blanes?

ik ben gilles en ben donders @!#$. die juan wil dus die tuinen bekijken, dat lijkt me echt niets aan. wat een saaie vent. maar ja, dan hoef ik niet alleen op vakantie want kheb bijna geen vrienden

• lekkere meid

He wingC

Ga jij ook naar blanes? Waar kan ik je vinden?

kusje

• Gurly

Haayy Gilles & Juan!!

Je kan toch ook andere vrienden in die groep maken dan alleen met Juan??

Dan hoef je niet alleen met hem om te gaan…

Als jullie intresse's allebei ergens anders liggen is dat toch alleen beter??

XxXuzz, Me