Uitgaan in Estartit

• Zandman

Dit jaar rond 25 juli tm 10 aug gaan wij met z'n vieren naar Estartit. Kan iemand me vertellen hoe het uitgaan daar is? Wat is de leukste discotheek? Tot hoe laat is alles daar open? We zitten op camping La Sirena… is deze een beetje gunstig gelegen?

Vorig jaar zijn we op Bella Terra geweest in Blanes! Echt een super vakantie!!! Is Estartit een beetje vergelijkbaar?

• Z.

Nou het is klein, discotheken zijn niet te vergelijken met hier!!! super klein is het allemaal. de kans dat het zal tegenvallen is best groot!

wij zjin er geweest en hebben ons echt wel vermaakt, veel vrouwen en met wat drank kan het wel gezellig zijn, maar het is echt een klein @!#$ plaatsje,

groeten Z.

• Zandman

Zijn de discotheken ook klein? Of valt dat nog wel mee? Of wat moet ik me er van voorstellen?

• George Jung

Hee beste zandman,

Vorige zomer ben ik met een paar vrienden ook naar Estartit geweest. We hebben er ons zeker vermaakt, maar je moet je er zeker niet teveel van voorstellen, zeker als je een grotere plaats bent gewend. Er is een plein met een aantal kroegen, een daarvan is een Nederlandse Skihut en als je een beetje lam bent is dat wel lachen. Verder is er aan het plein ook een discotheek, het sfeertje was daar wel goed, was niet zo heel groot en de muziek was er niet onaardig.

Verder heb je nog ergens op een berg een discotheek, die is dan weer wat groter en daar heb je ook meer chil plaatsen. Dat was het wel een beetje, verder moet je gewoon zelf lol maken. En er zijn genoeg vrouwen, die zoeken het vaker wat rustiger op. Dus wat dat betreft zit je zeker goed!

ciao

• K!M

L'estartit is heel leuk, maar ja dat is mijn mening. Ik weet niet of het vergelijkbaar is met Blanes want daar ben ik nog nooit geweest.

Maxime's is goeie discotheek en is wel tot 3 uur open.

Ik ben vanaf 13 juli in L'estartit! Ik kan bijna niet wachten :-)

• matthijs

ik ben er vorig jaar geweest en heb het er erg naar me zin gehad, ik ga zelf dit jaar weer

je heb een plein daar heb je 1 discotheek en nog wat barretjes is wel lache daar en bij mijn camping in de buurt heb je ook nog een disctheek

die tot 4 á 5uur open blijft

daar kan ik je niks over zeggen ben zelf nog nooit in blanes geweest

• laura

ja nou kijk, ik was daar vorig jaar met een groep van zes personenen. wij hadden het met ze zessen echt super mega niet normaal leuk! we zaten in een villa met uitzicht op het strand, kortom het was echt super. tot dat we uit gingen dat was echt een mega hel! letterlijk. het uitgaan was zo super erg saai en niet leuk. dus ik wens jullie heel veel succes met ze vieren. zorg dat je het leuk hebt met ze vieren, want van dat uitgaan word je niet vrolijk. echt heel erg bagger…

sorry jongens maar veel plezier!

• sjonnie

nou ik ben het niet met je eens laura!!!!!!

ik vond het uitgaan echt super leuk daar, alleen maar nederlandse muziek, precies waar ik van hou!

lekker hollands op apriski nummers! ik heb me echt vermaakt!

dus jongens leer al vast alle nederlands/apriski nummers uit je hoofd, en dan ga je in Spanje uit je bol!

heeel veel plezier!

o ja en het uitgaan stopt om 12 uur! dus lekker vroeg in je bedje liggen!

echt super toch, kan niet beter!

het was serieus zooooo gaaaf, oke ik moet nu echt stoppen want ik voel dat er iets uit mijn darmen door het riool wil drijven

veeeeel plezier jongen! echt veel plezier

groetjes en kusjes van sjonnie! echt veel plezier! have fun

• willem

ik ben het met jullie allebei niet eens, ik hoorde alleen maar Spaanse muziek! echt toppie!

er waren heel veel lekkere chicks in de clubs! maar ook zker lekkere mannen, oh sorry had ik al verteld

dat ik bi ben? o nee nog niet, nou bij deze dan!

de clubs waren super groot en lekker veel ruimte !

ook waren er hokjes in de clubs om te seksen met iemand die je leuk vind!

er is dan niemand die je stoort, ik heb daar zker optimaal gebruik van gemaakt!

jongens en meisjes die dit jaar daar heen gaan, heeeeeeel erg veel plezier!

en natuurlijk ook veel seks plezier, wel veilig doen he!

doe ik ook altijd!

byebyexxxxx groetjes van mij!

• Anja

Hey

ik ben zelf ook bi en vond het daar echt superrrr met jou

ik weet niet of je me nog herkend maar ik was dat meisje die op een schaap leek en een scheet liet in het hokje waarna het zo erg stonk en ik zei dat het de buren waren maar eigenlijk was ik het:$

Excusus voor mijn ongepaste scheet maaar het kon niet anders

ik heb dan ook chronische diaree

maar hierbij wil ik zeggen dat je daar lekker uit moet gaan

en als je een scheet moet laten zeg dan dat het je buurman was want dat doe ik ook altijd

sjkladrsg oops sorry dat was ook een scheet

ik wil jullie hierbij heel veel plezier wensen in de hokjes want daar zul je de meest van de tijd zitten

i love you all\

god bless youu

WJNMK

NTB

HVJ

lebberr anjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de schaaap