Zijn er nog leuke boys vanaf 8 juli in Blanes?

• Eef & Su

Wij zijn 2 meiden van 17 jaar en zullen van 8 t/m 20 juli in Blanes zijn op camping La Masia! Blanes is absoluut the-place-to-be, we gaan er weer een groot feest van maken! Helaas zijn we maar met z'n tweeën omdat andere vrienden het nodig vonden om naar verdere oorden af te reizen…. Daarom zoeken wij nog wat gezellig mannelijk gezelschap ;)!

kusss

• Angelique

stelletje hoeren! zielig zijn jullie hoor!

• Eef & Su

Sorry?? Dat jij er nou meteen bij doordenkt!! Wij kunnen over het algemeen een stuk beter opschieten met jongens omdat ze gewoon een stuk relaxter zijn en dat heeft helemaal nix met sex ofzo te maken maar gewoon VOOR DE GEZELLIGHEID! Wij hebben een groep vrienden hier en dat zijn alleen maar jongens om de simpele reden dat zij gewoon niet katten (zoals jij nu doet)

Dus of je voortaan je commentaar even voor je wil houden!

• Eef & Su

En als er iets meer uit voortbloeit is dat mooi maar geen must, ik kan me niet voorstellen dat jij een hele vakantie in Blanes nix uitspookt (tenzij je al bezet bent misschien), anders kan je beter ergens anders heen gaan dacht ik zo….

• 8Jongens

wel lief doen tegen elkaar he ;).

Eef je staat al in mn msn, spreek je daar wel n keertje neem ik aan

doeidoei. kussie

• Angelique

Daarom ga ik ook niet naar Blanes of Lloret! Daar zitten alleen maar van die oversexte hoeren zoals jullie!

En ja ik ben bezet, al een paar jaar, ik hou het liever bij een daar kunnen jullie nog iets van leren!

• 8Jongens

Rot op joh

• Tippie en Red

Yow Angelique, jij bent echt een dom wijf he! Je hebt echt vet vooroordelen en dat slaat echt nergens op! Wij gaan helemaal niet om die reden naar Blanes. Maar gewoon om te feesten.

• 8Jongens

Psies tippie en red ;). Wanneer gaan jullie? Hoe oud zijn jullie?

• Jc Bizar R'dam

Wij zijn 10 gasten en zitten va 8 juli op la masia. Reken maar dat het gezellig wordt.