Graag informatie over Estartit

• Willy

Ik hoor heel veel wisselende berichten over L'Estartit. De 1 vindt het leuker dan bijvoorbeeld Salou en Lloret en de ander zegt dat het ontzettend klein is allemaal en dat er eigenlijk geen reet aan is.

De 1 zegt ook dat de grote discotheek 2 zalen heeft en de ander zegt weer 5 zalen.

Graag wilde ik een beetje weten wat de HOT places zijn op Estartit en wil ik wel eens horen hoe groot die discotheek echt is en ook hoe ver die van het Engelse plein is?

Wij zitten op Camping La sirena, weet iemand daar ook wat over? Is die in de buurt van het Engelse plein?

Alvast bedankt.

• kim

nou ik ben niet in de disco`s geweest en ook niet op het engelse plein (geloof ik) maar het is er echt onwijs gaaf echt waar het is er wel klein maar de winkelstraat is in de avond heel erg gezellig en de kippenboer maakt lekkere kippies is wel een aanrader, en de tekenaar in de winkelstraat is kaal ;) haha en er is ook een lekker groot strand en er zijn ook mesen die je vanaf het balkon gaan bekijken met een verrekijker ;) haha maar die was wel erg gezellie ;)

nou veel plezier in estartit maar dat gaat wel lukken

ik wil ook!!! maar ik mag niet alleen samen met een vriendin (domme ouders) :@

groetjes kim

• ilona

het is echt onwijs gezellig in esstartit!!

in de grootste discotheek zijn 3 zalen, r&b, trance en zo, en de ander vanalles en nog wat, het engels plein is echt helemaal geweldig, apresskibarretje en nog veel meer!!!van de camping weet ik vrij weinig maar estartit is niert zo groot dus het zal vast wel een beetje in de buurt liggen van het engels plein, ik zit zelf op camping castell montgri, en ik moet ongeveer 10 minuten lopen naar het engels plein.