BLANES...

• fun girlz

Dit is de eerste keer dat we naar Blanes gaan…

Tossa kennen we al, en we vonden het daar echt te gek!

We vroegen ons af of Blanes ook zo'n lekkere vakantie bestemming is…

Kan iemand ons vertellen wat er zoal te doen is in Blanes? Alles tips (en ook de ‘anti-tips’ = waar we dus echt niet heen moeten) zijn welkom!!!

Thanx… & groetjes! ;)

• HAWW

Jaah dat wil ik ook wel eens weten! vorig waren we naar Lloret geweest en gaan nou dat hele stuk verder naar Blanes,,, wanneer gaan jullie en waarheen ergens??

mzzsls

• HAWW

Jaah dat wil ik ook wel eens weten! vorig waren we naar Lloret geweest en gaan nou dat hele stuk verder naar Blanes,,, wanneer gaan jullie en waarheen ergens??

mzzsls

• fun girlz

Wij gaan dit keer in de meivakantie…

Ik ben benieuwd of er dan ook wel wat valt te beleven!

• remco

heeeeeej fun girlz!

wij gaan ook met een paar fun boyz naar blanes,,, ze zeggen dat je er heel mooi kan uitgaan!

maybe we'll C-Ya around!!!!!

• Henk-Wim

Kga voor de 3e x naar Blanes en blanes zelf isnie zoveel hoor. Tuurlijk, je hebt er wel barretjes en 3 discotheken maar ach, tis zo dichtbij lloret datje wel gek moet zijn om daar niet heen te gaan…

• Barend

Nou ik zal zeker je hele vakantie in Blanes blijven. Het is daar echt super!! Vooral discotheek Las Vegas is erg goed! ‘s avonds kan je altijd een lekkere snack halen bij Annie’s naast Vegas. Blanes is echt een perfecte locatie voor een feestvakantie. Het dorpje zelf stelt nie zoveel voor, weinig leuke winkeltjes en wij hadden het weer btje tegenzitten. Maar verder TOP!!!

• fun girlz

Hey bedankt allemaal voor de leuke tips!

Wij hopen ook natuurlijk dat het zonnetje schijnt en dat we lekker de hele dag aan het strand kunnen zonnen…

We zullen ook zeker eens een keertje bij ‘Las Vegas’ gaan kijken! En als dat bevalt nog wel vaker denk ik…

Greetz…

• Patrick

He mensen!

Als je iets meer informatie wilt hebben over Blanes kun je ook kijken op http://www.discoblanesbeach.com. Een van de gezellige disco's in Blanes.

mzzl

• kristel

ja ik ga ook in de mei vakntie zit dan in een appartement ben benieuwd!fun girlz schreef:

>

> Wij gaan dit keer in de meivakantie…

> Ik ben benieuwd of er dan ook wel wat valt te beleven!