pineda

• rob

hallo,

ik ga deze zomer naar pineda de mar. wie is hier wel eens geweest en kan me wat meer vetrellen.? ook ben ik benieuwd wat er te beleven is in de dichtbij gelegen plaatsen zoals:calella, santa suzanna en malgrat a mar. Met name ook op het gebied van homo uitgaans -gelegenheden?

alvast bedankt.

• karin

Hallo Rob,

Pineda de mar is rustiger dan de andere uitgaans gelegenheden. Je kunt er rustiger op het strand liggen. Callela en Malgrat de mar zijn wat drukker.

Ik weet niet hoe het zit met de uitgaansgelegenheden voor homo's. Je kunt wel met de trein van pineda de mar naar Barcelona gaan (dit is niet duur).

Op de vrijdag is dacht ik markt in Pineda de mar. Verder vind je er terassen en een aantal winkeltjes. Veel plezier.

• Lesley

Als ik je een raad mag geven: Hotel Taurus Park is the best!! Ik ben daar geweest om een cursus animatie te volgen, bijna 2 weken. En je kijkt er gewoon je ogen uit. Het personeel is er super vriendelijk, de animatie is er ongelooflijk goed. Het is vlak over het strand gelegen. Twee grote zwembaden, bij het ene is er een soort van barretje in het midden.

Als je de kans krijgt om daar te gaan logeren, zeker doen.

Ik ben er zelf niet uitgegaan, maar een paar van mijn collega's wel en zij gingen altijd naar Calella. Hoe de tent heet weet ik niet, maar er zouden meer dan 10 zalen zijn met telkens verschillende muziek.