4 augustus Estartit!

• hester

Hey hey!

Ik ga op 4 augustus voor 17 dagen naar Estartit en zit dan op camping “Ter”. Is iemand daar al een keer geweest? Zo ja, kun je me meer vertellen over de camping? Ik wil ook graag weten wat ik van Estartit kan verwachten… Ik ben 17 jaar en dit is mijn eerste vakantie alleen…

Liefs!

• berlicum

heyhye, camping ter is een niet al te grote camping en wat eenvoudiger, het ligt ongeveer een kwartiertje lopen van l'estartit. verder is l'estartit echt heel gezellig om uit te gaan en te winkelen, het is niet zo groot allemaal dat is echt het fijne ervan, ik kom er al 6 jaar en ik weet zeker dat je een geslaagde vakantie zult hebben,

p.s. er zijn 2 discotheken, podium en maxims, en tientallen barretjes op het engels-plein(find out) have fun! kussieZ grtZ

• scooper

Hoi Estartit is een leuk klei dorpje met een gezellige winkelstraat , de camping ter daar moet je niet veel vanverwachten vandaar de lage prijs. aan de overkant daar zit een mooie camping castell montgri daar zit van alles op twee zwembaden noem maar op ,deze is stukke duurder en de moeite waard om eens te gaan kijken .gewoon handoek om je nek en er op lopen. veel plezier op ter en in estartit.