wie ook naar Sorra Daurada

• alexandra

Wij, 2 meiden van 23 jaar gaan 2 augustus naar Malgrat de Mar. Wie gaan er nog meer naar Malgrat rond 2 augustus en wie is er wel eens in hotel Sorra Daurada geweest?Is het een beetje goed hotel en zitten we vlakbij de discotheken en barretjes? Wie kan mij hier meer over vertellen? Lijkt me erg leuk als hierop gereageerd wordt.

Groetjes van Alexandra

• gremmie

hahaha hoeveel wil je weten??? ben er al een aantal keren geweest en afgelopen mei ook en over 9 weken gaan weer….

Het hotel is uitstekend…. schoon netjes leuk en goed eten……

Disco's? er zit er een onder hihihihihiihih

en er zijn er nog zat anderen dus je zult je prima vermaken..

Barretjes zijn er ook zat dus dat komt best goed weet ik zeker……

Veel plezier….

• alexandra

Hoi,

Bedankt voor de informatie!!! leuk om te lezen dat het er goed en leuk is. Weet jij toevallig ook waar ze veel top 40 (commerciele muziek meer) draaien? Lekker zeg dat je al geweest bent en nog een keer gaat, wat een mazzel.

Jij ook veel plezier!!!

Groetjes Alexandra

• gremmie

nee weet niet waar ze veel top 40 draaien want ben zelf niet zo'n disco ganger hihihihihih maar denk wel dat het in de meeste disco's draaien hoor….

en anders probeer je ze toch allemaal uit??? hahhahahahah er is ook nog een disco genaamd QK en dat schijnt de beste te zijn dus ……..

• alexandra

Oke, toch bedankt voor het reageren hierop! Wanneer ga jij dan eigenlijk weer? Ook ergens in augustus zeker? Weet jij ook toevallig of er ook mensen zijn van mijn leeftijd, ben zelf 23 en mijn vriendin ook. Vorig jaar naar Calella geweest en daar waren de leeftijden rond de 18/19. Voor mij maakt het in principe niets uit maar voor mn vriendin gaan we een leuke vent zoeken en die wil iemand van haar eigen leeftijd haha.

Komen er in Sorra Daurada veel Nederlanders trouwens? Lijkt ons wel leuk, dan hebbie gelijk wat aanspraak. Nou ik hoor het wel.

Groetjes Alexandra

• gremmie

ik ga pas eind september weer terug hihihihi lekker hoor…

wat betreft je leeftijdsgenoten dat weet ik niet ligt eraan wat er komt….. sorra daurada zit bijna helemaal vol met hollanders dus dat zit wel goed hoor……