Wie zit er 8 augustus op blanes

• joyce

Heej,

Ik zit vanaf 8 augustus in appartement beverly park in Blanes. We zijn met drie meiden. We blijven er 10 dagen. Weet iemand iets over t-shirts die je kunt krijgen bij de entree van de cafes en of de entree duur is.

Kusjes joyce

• Aad

hey joyce

Wij zitten er dan ook nog een dag of 5. wij zitten ik het lotus/europa appartement. misschien is dat wel heel dicht bij jullie. over t-shirts en of het daar duur is weet ik echt niet maar mocht het er heel duur zijn kunnen jullie wel een keer gezellig bij ons zitten voor dat wel gaan stappen want ik heb gehoord dat het wel duur is. ik heb er heel veel zin in en misschien zien wij elkaar daar. Ciao Jos

• Henk

Hola….net 2 weken terug uit blanes….super gehad daar…

Kroegen zijn daar goedkoper dan de discotheken. In de winkel betaal je 9 euro voor een fles rode wodka :D……. Voor een T-shirt van Las Vegas kan je naar de T-shirt party gaan op een avond….krijg je een t-shirt…:p

• nicole

Heej Joyce.

Ik heb er echt zin in ! Ik ben dus een van die drie die meegaan (voor degene die het niet weten) Flink feesten daar. Heej jos…wie weet komen we nog wel een keertje langs. Lijkt me gezellig. Met hoeveel zijn jullie daar dan ? Nou mensen…mazzelsss

xxx nicole!

• Rene

Halloooo,

Wij gaan woensdag 30 juli 14 dagen naar blanes

We gaan met 3 auto's en 6 personen die kant op en vermaken onszelf dan met een paar lekkere potjes bier, op camping La Masia.

Dit is voor ons Het 3e jaar en hopelijk bevalt het weer net zoals voorgaande jaren.

Jij wou dus wel weten waar je het beste een beetje kunt stappen?

Nou wij zaten vooral in de Discotheek Las Vegas, best gezellig krijg je zo af en toe bij de ingang een leuk t-shirtje, voor de rest zitten er nog wat gezellige hollandse kroegjes en de Arena is een leuke discotheek, moet je echt heengaan.

Ik hoop jullie daar nog te kunnen zien in blanes, zo niet……dan niet