Estartit was superr!!

• Brigitte

heey mensen!

ik ben net terug van vakantie in Estartit, en wou f kwijt, dat het er super leuk was!!

heel leuk stadje, mooi strand, en heel leuk uitgaan!! K zat op camping castell montgri een super mooie camping, maar je moet wel 10 min lopen voordat je op t strand bent, maar dat is de moeite waard. Ik zou graag met mensen in contact willen komen die hier ook geweest zijn, gewoon napraten. okeej!

xxxx Britt

• Jan- Willem

Wij gaan over twee weken.

heb je nog tips ?

B.v. Leuk om te stappen… lekker om te eten en dat soort dingen.

groetjes jan - Willem

• Britt

heeey jan-willem!

Estartit is ehct super leuk, je hebt in estartit een engelsplein daar zitten allemaal kroegjes en pubs omheen, heel gezellig!! Er zijn 2 discotheeks t podium, is bij t engelse plein, en de maxims, een grote discotheek maar die is een eindje lopen. qua uitetenm gaan vind ik t iets minder, wel goedkoop, maar niet heel lekker en t gaat heel snel! Maar er zijn ook wel goede eettentjes moet je gewoon f zoeken!

Je hebt ook een heel leuk winkelstraatje waar t savonds ook heel druk is maar wel gezellig! maar zit je in appartement of…??

xxxxx britt

• Jermaine

Ben ook van de zomer op Catell Montgri geweest…Egt de beste vakantie ooit gehad, kan niet wachten tot ik er deze zomer weer heen ga!!!