blanes was super

• del_joske

ik kom net terug van twee weken blanes en ik heb het super gehad. het heeft een paar euries mogen kosten maar het was wel heel erg leuk. persoonlijk vond ik discotheek mimos de enige echt leuke disco maar omdat ze daar thema-avonden hebben was het iedere keer weer anders. mocht je dit jaar nog gaan moet je daar vooral heen op de backflashparty echt heen, heel leuk. enkel heb ik joyce en nicole niet gezien en dat is jammer.

Ciao

• sander

Hoi,

Is goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad.

Ik ga 13 September voor 2 weken naar Blanes.

groet,

sander

• del_joske

ik hoop voor je dat het er dan nog druk is want toevallig weet ik dat dan de mimos al dicht is. ik weet niet wat er dan nog open is maar in ieder geval heel veel plezier.

• sander

De meeste dicotheken gaan pas eind september begin oktober dicht. Maar dat geeft niet, mijn vriendin is spaanse en ik kom al bijna vier jaar in Blanes, in Malgrat zijn ook genoeg discotheken en dancecafe's.

Groetjes,

Sander

• nicole

heej del_joske…

Ja wij hebben ook een super vette vakantie gehad!! Toen wij in mimos waren was er niet veel te doen…las vegas was zekers vet!! En sunset ook!!! In annies verjaardag was het ook gezellig!!

Misschien zijn we je wel tegengekomen zonder dat we het wisten…

groetjes…..

nicole

• jos van klink

Ja je hebt gelijk

wie weet

we kunnen het alsnog proberen

zou leuk zijn als je me een mailtje stuurt

• sicky

he ben jij niet rooie nicole van el pinar ?

groetjes

leon