hoi wat is leuker??
en wie weet leuk appartement??
wat is het verschil??
Hoeven niet zo zeer disco, maar wel leuke bars
Groetjes twietie
Hoi Twietie,
ken je me nog, ik jou in ieder geval wel je hatelijke woorden richting mij. Weet je wat: ik zou zelf gewoon lekker een weekendje naar malgrat gaan in het najaar, dan weet je in ieder geval wat je te wachten staat. Malgrat is opzich wel leuk, aardig wat cafe's en discotheken.
Groetjes,
Sander
Is best een goed idee, maar najaar duurt zolang.
En ik weet dat in Malgrat bars e.d. zijn.
We zij daar nl. vaak genoeg geweest, en ook in Calella, maar voor een dag en niet voor vakantie. Ik wil gewoon het verschil weten. Blanes vinden we niks meer aan en in Lloret zijn we eigenlijk uitgekeken, maar gaan nog wel 1 x per jaar en de andere keer zoeken we gewoon iets anders.
En hatelijke woorden?? dan zal ik daar reden voor gehad hebben en heb meestal gelijk. Sorry.
Groetjes Twietie
Nou, die hatelijke woorden had jij dus helemaal geen reden voor, maar ja!!
Als jij het verschil wil weten tussen kleine badplaatsen die dicht op mekaar liggen dan weet je dus niet veel van Spanje, aangezien Malgrat, Calella, Santa Suzanna, Pineda de Mar allemaal wel een beetje hetzelfde is. Maar veel success met je zoektocht!!
Doei,
Sander
ik zou kiezen voor Calella als ik jou was, en dan voor appartementen La Toyca, niet duur, groot, dicht bij het centrum en strand en een enorm balkon! Veel jongeren ook nog eens! Vraag anders de Gogo tours jongeren gids aan ..
calella is een stukje groter dan Malgrat er is daar gewoon meer te beleven !
xjessie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?