kan echt niemand???????

• Mary

Hoi allemaal,

Kan echt niemand ons iets vertellen over het plaatsje Playa d'aro???????

En of er goede busverbindingen met andere plaatsen zijn??????

Heel graag wat reacties

Gracias y saludos

Mary

• sander

Hoi Mary,

er is heel veel informatie over te vinden op costabrava.startpagina.nl.

Als ik jou was zal ik me eigen niet druk maken over busverbindingen en zulk soort dingen want dat is best goed geregeld in Spanje.

Groetjes,

Sander

• Sharon

Ik ben afgelopen zomer voor het eerst naar Playa de Aro geweest. Het was geweldig. Ik heb nog nooit zo'n fijne vakantie gehad.

Een mooi brede, schone strand met helder water. Langs het boulevaard zijn er heel veel leuke terrasjes waar het overdag en 'savonds heel gezellig is.

Een grote drukke winkelcentrum met meer dan alleen maar souvenir winkeltjes. Er zijn veel moderne boutiques en ook nog een warenhuis.

De busverbinding is zeer goed (en goedkoop) Vanuit het busstation in het centrum kun je naar het hele Costa Brava.

Kortom een geweldige vakantieplaats waar heel veel Spanjaarden hun vakantie vieren. En echte aanrader.

Als je meer wilt weten kun je mij altijd mailen.

Groetjes

Sharon

• jessie

er zijn hele goeie trein verbindingen tussen DE plaatsen in de costa Bra

va… Van CAlella naar pineda naar blanes naar lloret ook playa d'aro, santa de suzanna en malgrat de mar liggen op dit spoor … kost niks en de rteinen rijden altijd op tijd

xjessie

• twietie3

Sorry hoor, maar de trein gaat maar tot Blanes. In Lloret is geen trein, wel bus.

• sander

goed opgemerkt twietie!!!!