Blanes?

• meel en mie

he zijn er al mensen die ook al enigzins n id hebben waar ze in 2004 op vakantie willen gaan? Nou wij wel zon beetje, blanes, camping la masia.

en dan met de bus en natuurlijk opstappen in MESTREEEECH !!!!!!!!

nou wel horen het wel he, als iemand er trouwens al is geweest mag ie dat ook wel laten weten, en natuurlijk ook erbij zetten hoe het bevallen is he !!!

ps. Hoe zit t met de leeftijd van de mensen die daarzo komen ?????

groetjes uit t zonnige zuiden !

xxx mie en meel

• IkkUh!

HeyZzZ GuRlsZ..

Ik ben al 3x in Blanes geweest!

Heel erg gezellig,leuk om te winkelen en om uit te gaan!

Gemiddelde leeftijd is rond de 15 á 16!!!!

Het uitgaan is heel leuk vooral: De boemel,Annie's Verjaardag & Discotheek Las Vegas!! Dat zijn de leukste dingen om uit te gaan!

En Als je de 3de week van Juli ong gaat heb je ook nog us vuurwerk!!

Groetjes XxXx

• jessie

HEj!

Ik ben ook ondertussen 3x naar Blanes geweest. Ook al naar Lloret, Calella en Tossa, maar Blanes blijft nummer 1! Blanes is niet zo heel erg groot en dat maakt het veel persoonlijker en gezelliger als bijvoorbeeld Lloret. De leeftijd ligt wel een heel stuk lager .. tussen de 17 en 19 is toch wel de meerderheid ….

Ieder jaar vond ik een andere discotheek het leukste, afgelopen jaar de Declap(voorheen studio uno of blanes beach). Het enige dat zeker is, is dat de Arena voor Duitsers is …. vage tent!

Veel plezier, ik zal er ook zijn, deze keer werkend!

xjessie

Heb je nog vragen? mail me maar gewoon!

• kelly

Heej..!!

ik ben kelly en ga met mijn nichiej 17 juli naar blanes camping el pinar..!!:P

dusZz zie jullie daar wel?

met uitgaan enzo?

xx kellie