taxikosten

• Mary

Is er iemand die een idee heeft van de taxikosten van Barcelona airport naar Playa d'aro. Is ongeveer 11o kum.

We komen n.l. ‘s avonds 21. 30 op het vliegveld aan en moeten dan nog naar Playa d’aro. Er rijden die tijd voor zover ik weet, gee bussen meer.

Als je enig idee hebt, meld dit dan even

Hartelijk dank

Mary

• sander

HOI Mary,

De taxi kosten vanaf Barcelona airport naar Playa d'ara zullen HEEL hoog zijn. Ik ben zelf een keer met de taxi van Barcelona Airport naar Blanes gegaan en het kostte me 120 EURO!!!!! En Playa D'ara is nog verder dus reken maar gerust 200 EURO!!!! Volgens mij gaan er gewoon nog bussen hoor om half 10 s'avonds. Zo niet dan ga je toch met de trein, das veel goedkoper,

Wil je nog meer weten reageer dan even,

Groetjes,

Sander

• Johan

Vlieg toch lekker met Ryanair, die landen in Gerona, da's veel dichterbij en waarschijnlijk een stuk goedkoper

• wil

hoi ik denk dat je beter van het vliegveld met de trein naar blanes kunt gaan (de treinen zen in spanje perfect en niet duur en rijden meer op tijd dan bij ons

verder kun je als eindbestemming blanes daar snel een taxi pakken de prijs naar playa de aro valt dan wel mee je kun ook vanaf blanes de bus nemen de lijn dienst is ook best te doen groeten wil