aparthotel neptuno

• Mary

Jammer dat er nog zo weinig mensen op deze site kijken. Toch vraag ik het nog maar een keer: wie weet iets over aparthotel Neptuno in Playa d'aro?

Heel graag een reactie

Mary

• Nienke!!

Heeey!!

Gelukkig dat ik nu ff snel op deze site kijk.. Want ik weet wel antwoord op je vraag!! :-)

Ik ben vorig jaar in Neptuno geweest.. Het zijn trouwens appartementen.. Het hotel daarnaast heet Rosa park! Het zijn wel goede appartementen en zijn netjes verzorgd, alleen vond ik het personeel dat daar rond liep veel minder!!

Ik kwam er om 8 uur ‘s ochtends aan en kon pas 5 uur in mijn kamer!! :-( Omdat ze siesta aan het houden waren ofzo.. Echt belachlijk was dat! Dan zit je daar zoveel uur te wachten in de hal op de bank! Maar ik hoorde van een vriend die daar zat, dat ze wel meteen in hun kamer konden.. Dus het ligt er maar net aan.. Verder heb ik heel veel vrienden leren kennen daar!! En playa d’aro is zeker de moeite om er heen te gaan! Er zijn heel veel nederlanders en je kan heel goed winkelen (wel dure winkels trouwens) en uitgaan (Joy vond ik heel leuk!) is ook perfect daar!! Ja, ik heb echt hele leuke herinderingen aan die vakantie!!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

=XxXxX= Nienke