Voor Nienke

• Mary

Hoi Nienke,

Ik heb je dus al een paar keer geprobeerd te mailen, maar iedere keer krijg ik het bericht dat er iets niet oke is, qua verzenden !!!!

In ieder geval heel hartelijk bedankt dat je reageerde op aparthotel Neptuno in Playa d'aro.

Dan heb ik nog wat vragen, want jij vond het er erg leuk.

Hoe ligt aparthotel Neptuno? Ik bedoel rustig of langs een snelweg?

Is er iets voor meiden van 13 en 15 te doen?

Klopt het dat de bushalte dicht in de buurt is?

Is het appartement klein of groot?

Mag je ook gebruik maken van hotel Rosa dat er naast ligt?

Komen er veel jongeren of ook meer een gezins appartement?

En tot slot: hoe is het zwembad of is het een zwembadje?

Ik hoop heel erg dat je weer op de site komt en dit bericht leest, want jouzelf kan ik blijkbaar niet bereiken.

Nogmaals dank dat je reageerde, want je was echt de enige die iets over Neptuno in Playa d'aro wist te vertellen. Hartstikke fijn !!!

Ik hoop heel erg dat je reageert

Groeten

Mary

• Nienke!!

Hoi Mary!!

Ik zal even je vragen beantwoorden.. :-)

Neptuno ligt vlakbij het centrum maar het is gewoon lekker om in Neptuno te zitten want het is niet druk maar ook niet rustig. Er is altijd eigenlijk wel wat te doen.

Er is wel een weg natuurlijk voor Neptuno. Maar absoluut niet druk en onder Neptuno (ook leuk) zitten een paar winkeltjes waar je wel eens kan shoppen.

Ik denk dat er voor 2 meiden zeker wel wat leuks is te doen. Je kan ook altijd naar het grote waterpretpark gaat. Daar gaat elke dag een gratis busje naar toe.

(Ben er zelf niet geweest dat was wel jammer)

Er was ook 1x in de week markt vlakbij Neptuno.. Op een pakeerplaats naast Neptuno en dat is ook heel leuk.

Ik weet niet of de bushalte ver of dicht bij is, omdat ik nooit met de bus ben geweest toen ik op vakantie was daar.

Ik weet niet of je gebruik kan maken van Rosa Park wat ernaast ligt. Dat zou je moeten informeren bij het appartement.

Het is meer een gezins appartement. Er komen ook veel jongeren waaronder ook jonge kinderen. Het is echt heel verschillend. Bij het appartement heb je ook heel veel supermarkten dus boodschappen kun je echt overal halen.

Verder in de lounge hal bij Neptuno kan je gezellig 's avonds zitten en het is gewoon echt een aanrader om er heen te gaan. Alleen moet je er wel rekening mee houden dat als je vroeg aankomt je echt lang kan wachten voordat je je kamer in kan. Ojah, het zwembad… Het is op zich niet een heel groot zwembad maar wel gewoon lekker om in te zwemmen en je hebt genoeg ruimte. Verder heb je altijd de zee.. :-) Als je verder nog vragen hebt moet je me maar mailen op: nienke_de_groot@hotmail.com! Heel veel vakantie plezier alvast!!

Groetjes van Nienke