Malgrat de Mar!

• Chantal

Hey,

Wie gaan er in de zomer vakantie allemaal naar Malgrat de Mar? Ik ga samen met een vriendin (beide 19 jaar), vertrek 19 juli met de bus.. Solmar… Wie gaan er nog meer rond deze periode?!?

We zitten in hotel Papi.. iemand ervaring met dit hotel? Ligt het dicht bij de uitgaansgelegenheden..?

En dan mijn laatste vraag… Heeft er toevallig iemand foto's van Malgrat de Mar.. of eventueel van een discotheek ofzo.. maar het liefst van malgrat zelf…

Nou ik hoor het wel weer.. alvast bedankt voor de reacties!!

• Chantal

Verdere informatie over Malgrat is ook welkom!!

Dus brand los!!

• astrid en yvette

Wij gaan dit jaar voor de 3e keer naar Malgrat en naar hotel papi.

Wij hebben altijd goed gezeten in hotel Papi. Je zit er midden in het uitgaanscentrum tussen het oude malgrat en santa susanna. Er zijn best veel uitgaansmogelijkheden. Disco Don Juan zit nog geen 5 minuten bij papi vandaan. Bij papi om de hoek zit het hollandse straatje met ook allemaal bars en restaurants. De grootste disco in de buurt is Qk dat is in Santa Susanna en is ongeveer een kwartier lopen. Vanaf papi loop je in 2 minuten naar het strand. Allen de tunnel onder door. Hotel Papi is een heel eenvoudig hotel maar wel heel gezellig met doorlopend ontbijt-lunch en dinerbuffet. Je kunt dus gaan eten wanneer je wilt.

Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt als je meer wilt weten zeg het maar. Wij kennen Malgrat op ons duimpie.

Wij wensen je een hele fijne vakantie in Malgrat maar dat zal best wel lukken.

• Chantal

Dank je wel voor je reactie..

Nou heb ik het een en ander gelezen over een clubkaart voor discotheek QK… zou je me hier meer over kunnen vertellen…? Hoe duur dit is enz..

Wanneer zit jij in hotel papi..? Ook in de zomervakantie?

En heeft er iemand foto's van Malgrat???

Groetjes Chantal

• sander

Hoi Chantal,

Kijk op costa brava pagina.nl en ga naar malgrat daar ka je genoeg vinden over malgrat de mar.

Doei

Sander

• ola..

hallo..

ik heb zelf ook in papi gezet in de zomer… ik vond het een redelijk hotel kamers waren goed alleen het eten vond ik minder… geen lastige portier dus ook geen problemen het s'nachts… ;-) over die clubkaart die kun je gewoon bij de ingang van QK kopen maar let op als je bij een proper een folder haalt is het meestal goedkoper en meestal nog gratis drankjes erbij…. zelf vond ik Don Juan in de zomer een leukere discotheek maar ben in oktober ook geweest en toen was QK beter! trouwens vergeet niet ff langs Waikiki te gaan want dat is ook zeer relax..

groeten en misschien tot in malgrat

• Chantal

Bedankt Ola.. voor je reactie,

Waikiki, daar heb ik wel wat dingen over gehoord.. je moet daar goe din kunnen drinken hoorde ik..

Waar ligt ergens dat Waikiki.. in santa susanna of gewoon in malgrat… wie kan me hier meer over vertellen…

Chantal

• ola..

waikiki dat ligt gewoon in het hollands straatje…je kunt er idd heel goed in drinken :P wanneer gaan jullie eigenlijk??

• astrid en yvette

Wij zitten in hotel Papi van 21 juni tot 6 juli, dus eerder dan jullie.

Waikiki zit naast hotel Papi in het hollandse straatje.Alle drank gaat daar per liter en vrij goedkoop.Mijn kinderen gaan daar dus eerst heen om in te drinken en dan pas naar een discotheek.

groetjes Astrid

• Martina Polhout

Hallo, we gaan dit jaar voor de tweede keer naar Malgrat de Mar, ook naar Hotel Papi. Wij gaan dit jaar met 8 gezellige mensen naar Spanje. Ook net als jullie reizen wij met Solmar Tours, met ook vertrek op 19 juli. 2 stappen op in Apeldoorn en de rest stapt op in Amersfoort. Vorig jaar waren we met z'n tweeen en hebben een zeer gezellige tijd. We hebben toen ook veel in Wakiki gezeten, echt een toffe tent. Maar ook het TMF cafe en Asterix vonden we heel gezellig.

Over het Hotel waren we ook zeer tevreden, het eten vonden wij ook goed, het restaurant heeft niet voor niets een ster er bij gekregen.Maar qua uitgaan hoeven jullie je nergens zorgen over te maken, want er is genoeg te doen.

We komen jullie vast wel tegen daar.

Groetjes Martina Polhout